szerda, december 23, 2009

Nyomás és TGU


Ma már alig-alig kellett melózni, de Réka, Betti és főleg Bazsi már napok óta betegeskedik: ha nem is totál betegek, de sz@rul vannak. Így csak délután jutottam ki a terembe.

Egy, csak egy legény van talpon e vidéken - kopp! kopp! kopp! (napi 10-20dkg méz + 1,5g C + gyümölcs és zöldséghegyek + multivitamin pakk)

  1. Bemelegítés

    I. rész - Bevezetés: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Swingek: 2x(@16, @24, @32, @40), 30mp meló, 30mp pihenő, összesen 8 perc

    II. rész: Az erő gyakorlása

  3. C&P-HG200 + PullUp
      (4-4)@40 + 6x(+@16)
      (3-3)x(@40+2,5kg) + 6x(+@16)
      (2-2)x(@40+2,5kg) + 6x(+@16)

  4. MP(+ a másikban golyó tartóban) + PullUp: 2x[(8-8)@32 közben @40 a másik kézben + 6x(+@16)]

  5. TGU + Invertált evezés: (5-5)@24 + 10, (3-3)x@32 + 10

    III. rész: Erőállóképesség

  6. 2x5 perc, 1 perc pihenővel
      Snatch @32kg, félpercnél kézcsere - pörgettem!
      Clean @32, félpercnél kézcsere - pörgettem!
      Padra guggolás @32 - komótos, de folyamatos tempó
      Renegát evezés @24-@24 - komótos, de folyamatos tempó
      Hídtartás - pörgettem, mint állat :)

    IV. rész: Fogáserősség

  7. "Világ körül": !!(1-1 kör)x(2x20kg)!!, (1-1 kör)x(3x10kg), Atlas tárcsák
  8. Körséta kézisúlyzóval: (3 szakasz)x(12kg-12kg), a szélső tárcsát ujjvégekkel fogva, Atlas készlet

  9. 5 perc SMR
Ma kipróbáltam a C&P-t a @40 aljára applikált 2,5kg-os tárcsával: simán felküldtem belőle elsőként 3-3-at, majd másodikra 2-2-t: a 3-3 itt már nem ment volna normálisan.
Az első 3-3 után próbáltam még egy másik 2,5 kg-ost is odarakni, de az már a felvétel során mozgott, így nem mertem bevállalni, hogy a fejemre esik. Egyelőre jó lesz ez így is.

A későbbiekben pillanatragasztóval összeragasztom a két vas 2,5kg-os tárcsát és így együtt fogom felrakni a @40 aljára. Ezzel a módszerrel még jó sokáig megúszom a @48 megvételét, hiszen a "Kinyomtam a @48-at!" mondaton kívül sokra nem tudnám használni: swing, clean, TGU elég a @40-nel is, a nagy súlyú másra pedig ott a Jaga 800kg-nyi tárcsája.

Na ezzel jól megnyugtattam magam, hogy kell a fenének a @48. De ha jelentősen leáraznának egy Elite @48-at, lehet elsőnek ugranék... (Classic most is van 20valahány ezerért, de azt már nyár óta tudom, hogy az a típus nem nekem való)

A nagy súlyú nyomás után két nagy ismétléses MP, ameddig biztonságosan megy jelmondattal, miközben a másik kézben a @40-et tartottam. Megpróbáltam a kék szalaggal is az MP-t, de ami otthon nagyon nehéznek tűnt, az itt bemelegedve lóf@sz volt...

Egy gyors MetCon: a végén csak úgy folyt rólam a lé...

A fogáserősség részben végre sikerült a "Világ körül" gyakorlatban a 2db 20kg-os tárcsával 1-1 teljes kört - sőt még többet - megtenni!

Az egyik srác - igenyösen jól kinéző badis: széles váll, rettenetesen keskeny csípő, hatalmas mellkas, stb. - próbából a két 12kg-os kézisúlyzót megpróbálta megemelni a szélső tárcsát fogva. Valahogy nem akart elszakadni a padtól...

Holnap természetesen pihenőnap és előreláthatólag csütörtökön is, mert zárva lesz a terem. Hogy ezek mit csinálnak ekkor, nem értem. Miért nem nyitnak ki?!

Én meg csak hízok-hízok: év végén jelentősen engedni szoktam az egyébként elég jól betartott táplálkozási rendemen. Már most is 101kg vagyok, de ebből január elejére lesz 105 is: magyarán két pofával zabálok válogatás nélkül... De kell ez is.

Nincsenek megjegyzések: