szerda, december 30, 2009

Hangyaboly és masszázs


Ma egész napos debreceni kirándulás a Hangyaboly nevű játszóházba azaz tomboldába.
Abban az épületben most nyílt egy Harmónia nevű masszázsszalon (nem szex), amit ráadásul egy szoboszlói srác vezet és a masszőr is földi. Ott van egyébként a FreeDom (volt Jimmy'Gym) edzőterem is. Ha ott edzenék, a fogósabb edzések után lehetne masszíroztatni...

Ki is használtuk a váratlan lehetőséget Bettivel, én átgyúrattam a hátam. Király volt, a srác olyan technikát is alkalmazott, amit eddig nem ismertem, különösen a lapockák környékét dolgozta meg jól.
El is kértük a névjegyét, mert szobin is vállal masszázst.

Most este már olyan a hátam, mintha egész nap súlyzóztam volna: ebből komoly izomláz lesz, így a holnapi edzés még nem biztos.

Nincsenek megjegyzések: