szombat, január 02, 2010

Clean&Press&PullUp - gyakorlás


Sajnos 99kg-ról csak 104kg-ig tudtam magam felenni az ünnepek alatt, így a kitűzött 105kg-tól elmaradtam. Év végén újból megpróbálom. :)

Az év első edzése:
  1. Bemelegítés

    I. rész - Bevezetés: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Swingek: 2x(@16, @24, @32, @40), 30mp meló, 30mp pihenő, összesen 8 perc

    II. rész: Az erő gyakorlása + kiegészítők

  3. Clean&Press + PullUp: 6x[(3-3)@40+ 5x(+@16)], 2 perc pihik
  4. MaxIsm: BUP + Csigás lehúzás tarkóhoz: (10-9)@24 + (nem számoltam)x80kg
  5. Egykezes RT-s evezés csigán + Madárijesztő: 2x[(5-5) + 12]

    III. rész: Erőállóképesség

  6. 3perc Snatch és 3perc Clean: 1 perc pihenővel, félpercenként kézcsere (@24)

    IV. rész: Fogáserősség: Atlasz készlet

  7. Tárcsás bicepsz: 2x(2-2)x15kg, 2x(6-6)x(10kg+5kg)

  8. SMR
A MetCon részt nem bonyolítottam túl, mert már a swingek során éreztem, hogy a torkommal valami nincs rendben. (Tegnap uszoda Bazsival, illetve a teremben most is elég hideg volt. Csak lenne már tavasz!)

A zuhanyzóval tele van már a t@k@m: nagyon lassan folyik le, lyukas a zuhany csöve (kellemetlen hideg víz spriccel vékony sugárban belőle) illetve a törölközőt még most sincs hová akasztani. Néhány hete szóltam először érte, ma pedig másodjára, de már kissé emelt hangon. Következőleg golyókkal és tárcsákkal fogok dobálni...

Egy terem vezetése nem abból áll, hogy telerakom gépekkel és súlyokkal, majd beszedem a bérletek árát: a megfelelő használhatóságot fenn is kell ám tartani és figyelni kell a visszajelzésekre!

Nincsenek megjegyzések: