kedd, január 26, 2010

Gripper


GTG jellegű gyakorlás a marokerősítővel:

  • 6 Gripper-kör a nap folyamán

    A kártyával ma spóroltam: "több nap, mint kolbász" alapon...

    A hétvégén megjelent a Tesztoszteron eMagazin legújabb száma, amelyben a Radnai gyerek fordításában ismét egy jó cikk jelent meg az energiafelhasználás és a kettlebell témakörében.

    A közepes súllyal végzett intenzív, intervallum jellegű edzés zsírégető hatását Radnaiék már régóta hangoztatják, azt a testépítős időszakom utolsó évében jómagam is aktívan alkalmaztam. (Csak akkor még nem golyóval, hanem a Metabolikus Felpörgetés DVD-n látottak alapján)

    A 3 hónapos szálkásításom alatt egyszer sem álltam használtam a teremben lévő kardiógépeket, hanem edzések végén 10-12 perces köredzéseket végeztem rúddal.

    Csak igazat tudok Neki adni!
  • Nincsenek megjegyzések: