péntek, január 08, 2010

Pénteki vegyes


Egész napos meló, így csak este jutottam ki a terembe. Hétvégére meg nem akartam áttolni, így is alig vagyok a gyerkőcökkel.
Ellenben kissé fáradt voltam a mai naptól, ezért visszafogtam a magam:
  1. Bemelegítés

    Bevezetés: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Swingek: 2x(@16, @24, @32, @40), 30mp meló, 30mp pihenő, összesen 8 perc

    I. rész: Vegyes mindenek

  3. Helyből felvétel rúddal: 3x5x90kg
  4. TGU + Húzódzkodás súlyra: 3x(3-3)@24, közben 4x(+20kg), 2x(+30kg), 2x1x(+40kg), 2x2x(+30kg), azért az ünnepek alatt felszedett plusz súly meglátszik...

    II. rész: Erőállóképesség

  5. 5 perc snatch: a golyót csak a végén raktam le. Nyugis tempó, félpercenként (pontosan 13db fért mindig bele) kézcsere, így összesen 130db
  6. Renegát evezés + fekvőtámasz a golyókon: 3 perc folyamatos meló 2x@24, félpercenként váltottam a két gyakorlatot

    III. rész: Fogáserősség

  7. Farmer kézisúlyzókkal a teremben: 2x(30m)x(67,5kg-67,5kg), 2-3 perc pihi a két séta közt

  8. SMR
Az edzés eleji swingek most kimondottan rosszul estek. Kicsit taknyos is vagyok és ekkor még nem talált utat a levegő az orromban...

A helyből felvétel volt ma igazán a fő szám, de azt sem vittem túlzásba. Minek mindig rajkodni.

Egy kis TGU illetve húzódzkodás, majd 5 perc intenzívebb mozgás: snatch. Törekedtem a folyamatos munkára, és meglepően könnyen túl is estem rajta.
El is határoztam, hogy a közeljövőben megejtek egy 10 perces snatch-tesztet a @24-gyel. Kíváncsi vagyok, hogy ezzel az egyáltalán nem tüdőszaggató 26/perces tempóval végigbírom-e a 10 percet folyamatos munkával. Meg amúgy is valamikor nyár elején mértem fel utoljára.
Az összmennyiség igazán nem érdekel - tutkó hogy 220 felett lesz, de hogy mennyivel, az lényegtelen - inkább a kihívás a 10 perces folyamatos snatchre! Megpróbálom nem lerakni közben a golyót, ez lesz a cél! Lehet, hogy a GS felé konvergálok? Leszarom.

A fogáserősség most farmer: már régen raktam össze a kézisúlyzót, még elfelejtem, hogy hogyan kell...

Hétvégén pihi. Rámfér, mert tegnapra eltépem egy műbőr bevonatú a/4-es határidőnaplót is (2010-es volt, de nem tetszett) és bizony a bal csuklómat, ujjaimat mintha kissé meggyalázta volna. Szokatlan volt a mozgás.

2 megjegyzés:

Betti, az árulkodós írta...

Khm... tegnap fejezted be a tépését... ;-D

Sanyi, az igazság bajnoka írta...

Ja, és tavaly kezdtem el: egy évembe telt!