szerda, január 06, 2010

Nyomás és Húzódzkodás


A hétfői felhúzás még érződik kissé a hátamban, így inkább csak mennyiségi munka:
  1. Bemelegítés

    I. rész - Bevezetés: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Swingek: 2x(@16, @24, @32, @40), 30mp meló, 30mp pihenő, összesen 8 perc

    II. rész: Az erő gyakorlása

  3. C&P-HG200 + PullUp
      (1-1)x(@40) + 5
      (1-1)x(@40+5kg) + 5
      (1-0)x(@40+5kg) + 5

  4. MP(+ a másikban golyó tartóban) + Húzódzkodás: 6x[(6-6)@32 közben @40 a másik kézben + 6x(+@10)], a húzódzkodásoknál 2 sorozatonként változtattam a kéztartáson

    III. rész: Erőállóképesség

  5. Snatch: (10-10)@40, csak az érzés kedvéért
  6. Snatch: 5 perc, @32 - 90db

    IV. rész: Fogáserősség

  7. Erőkar tégla: 3x(5-5), 5kg a végén
  8. Kézisúlyzó emelés: 5x(1-1)x(14kg-14kg), a szélső tárcsát ujjvégekkel fogva, Atlas készlet

  9. SMR
Adtam a ragasztónak bő hetet, így - bár kissé félve - kipróbáltam a két összeragasztott 2,5kg-os tárcsát a @40 aljára rögzítve. Először (1-1) C&P simán, majd másodjára ballal már belesültem. Jobbal sima ügy: ilyen súlynál már látszik, hogy a jobb oldalam bizony erősebb kissé. Vagy jobban tudok odakoncentrálni, a fene se tudja.

A rajolós nyomások után a fő téma az MP volt közepes súllyal, miközben a másik kézben ott figyelt a @40: dupla clean, majd a @32-vel nyomás. Közben 10kg-mal húzódzkodtam.

Az erőállóképesség előtt 10-10 snatch egyhuzamban a @40-nel, ez megint csak inkább próba. Hiszen ma alig volt a fejem felett...
Aztán 5 perces menet a @32-vel, 40-40-10 osztásban. Kissé nagyobb pihenőkkel, így most csak 90 fért bele. Edzés végén azért ez jó kis pörgetés volt.

Ismét felvetettem az erőkeret-problematikát az egyik tulajnak, de nem nagyon érintette meg a dolog: ez az én szélmalomharcom...

Péntekre TGU, felvétel, illetve FGB vagy valami hosszabb MetCon a terv, nem ostromlok nagy súlyokat.

Nincsenek megjegyzések: