szombat, január 30, 2010

CoC


Ma néhányszor (jónéhányszor) kezembe vettem a HG200, 250, 300 Grippert, de semmi erőlködés.

Ellenben tegnap az egyik srác megmutatta a frissen vett COC-1.5-es gripperjét.

Mivel nálam a HG200-ast éppen csak össze tudta nyomni, úgy gondolta, hogy mivel ennek a névleges mérete csak 168, így ezzel majd jól tud gyakorolni. Hát ráb@szott... Mint ahogy én is iszonyat meglepődtem, amikor először a kezembe vettem a CoC3-at.

Saját nyomásaim alapján bátran kijelenthetem, hogy alig valamivel marad el a HG250-től, mert pl. ezt azért bal kézzel is simán tudom nyomni egyszer-kétszer, míg a HG250-est eddig igazán csak egy alkalommal tudtam ballal koccig nyomni. De jobbal is látszik a különbség.
Összegezve a CoC-1.5 a HG200-tól jóval nehezebb, a HG250-től kicsivel könnyebb.

Ez a pozíció pontosan egybeesik a On the way to the BeastZ sporttársnál talált listában foglaltakkal.

Erősen elgondolkodtam egy CoC-2.5 beszerzésén, mert csak jobb egy családba tartozón is gyakorolni, nemcsak a HG-ken.
Kissé borsos az ára (7000), de elkezdtem rá gyűjteni. Más egyelőre úgysem kell, nagy golyókra meg nincs lóvé.

Nincsenek megjegyzések: