péntek, január 29, 2010

Bónusz nap: Snatch @32


Sima tenyér, semmi púp, így mehet a snatch:
  1. Bemelegítés

    Bevezetés: Húzzuk el Bazsit az oviba!

  2. Szánkózás: lefőttem, mint a kávé, így swing nem volt!

    I. rész: Az erő gyakorlása

  3. Húzódzkodás súlyra: 5, 2x(+15kg), 2x(+25kg), 2x(+35kg), 1x(+45kg)
  4. Fekvenyomás + Húzódzkodás: 2x10x80kg, 2x8x100kg, 2x4x120kg, közben 6x10 húzódzkodás a fogást változtatva

    II. rész: Erőállóképesség

  5. 5 perc Snatch @32 - 108db: 40+40+(amennyi megy) bontásban, közben két rövidke szusszanás
  6. Snatch levezetésként: 5x(10-10)@24, a maradék erőt összeszedve, olyan 4:30 alatt
  7. Hídtartás variációk: 4x(60/60)

    III. rész: Fogáserősség + Vádli (Atlas-készlet)

  8. Tárcsaforgatás: 2x8x(15kg-15kg)
  9. Farmer két kézisúlyzóval leesésig: (30kg-30kg), bő másfél percig bírtam
  10. Lógás egy széles zártszelvényen leesésig: 40mp körülnél estem le

  11. SMR
Bazsi nagyon szeret szánkózni, meg borulni is... Hála a szánkózásnak, a swingeket kihagytam: már üzemi hőmérsékleten voltam.

Nagy súlyú húzódzkodással kezdtem, ami inkább csak felmérő jellegű volt, mintsem edzés, mert nem húztam mennyiségre, csak lépkedtem, ameddig lehetett.

Szűk három hónapja nyomtam utoljára fekve, jól is esett. Közben húzódzkodás, itt már mennyiségre.

Mostanában köredzés illetve swing volt a MetCon, azaz régen volt hosszabb idejű és folyamatos snatch, így ma 5 perces teszt a @32-vel. Próbából 10-10-10-10 alkotott egy etapot, aztán kevés pihi, majd megint ugyanennyi. Végül az utolsó sorozatban amennyi megy. Ezzel a végső cél a 120 ismétlés lesz. Van is rá esély, mert hajlamos vagyok a pihenőket elhúzni, olyan nehéz újrakezdeni. Különösen a harmadik adagnál. Nem is értem miért...

Most 108 ismétlés sikerült. (3:35-nél volt meg 80 ismétlés) Picit több, mint a múltkori, ráadásul ez edzés után volt, míg a 105-ös csak önmagában.

Levezetésként snatch @24-gyel, 100 ismétlésre törekedve. 3:30 alatt szoktam 100-at, most azért 4:30 lett, mert bizony pihengettem a 10-10 kupacok közt pár mp-t.

Kis fogáserősség, tárcsaforgatással az élen. Kezdek ráérezni a mozgásra. Hiába, a gyakorlás hatása.

Hétvégén Gripper illetve pihenő.

Érdekesség, hogy a gyerekek dédmamája 84 éves (kocsmáros volt a dédi) a hétvégén 10 fekvőtámaszt nyomott próbából. Na kérem, ez már döfi! :)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

108 snatch 32...aztan 100 snatch "csak levezetes" :)

Hat erre nehezen lehet mit mondani...
Gratulalok ezekhez az eredmenyekhez.Es a legjobb bennuk hogy 100%-ig latszik, hogy ezeket almodbol felverve is kepes vagy vegrehajtani.
Ez ritka ha nem a legritkabb az elvtarsak kozott.

Kovács Lacee írta...

Érik az Elite TSC!!! el elég jól húzogatnál:)

Sanyi, a nevető ember (lsd. Hugo) írta...

Köszi 0823!

Igyekszem a magam szórakoztatására végzett edzéseimet állandóan végignevetni. Ma is annyit, de annyit kacagtam, hogy alig kaptam levegőt... :)

Lacee!
Kevés vagyok ahhoz, mert a húzódzkodásom gyenge, a felhúzásom közepes, a szakításom jó. No, meg mindjárt 39 vagyok, esetleg majd a szenior kategória?
De ha most lennék 20, ...

Betti, aki ugyanannyi írta...

Bocsi, de csak 38 leszel :-)
Naptárilag... :-D

Sanyi, az egy év eltávos írta...

Jé, tényleg - a matek nem az én világom - na akkor találkozunk 1 év múlva: Majd küldöm a gyerektartást!