csütörtök, január 07, 2010

Kártyatépés


Ma kártyáztam egy váratlanul adódott szabad órácskámban:

  • 1 pakli Tacticalos francia: szűk fél perc
  • 8-10 félpakli konfettivé aprítása
  • HG250, HG300 nyűvése

    A franciának nagyon örültem. Ugye a nyár nagyrészt kimaradt, valamikor ősszel kezdtem ismét felépíteni 40 laptól indulva. A múlt hétre jutottam el a teljes paklihoz, de az még nagyon szenvedős 1,5-2 perc volt, ma ellenben nagyon elkaptam valamit (mondjuk használtam egy kis magnéziát is).

    Levezetésként egy csomó félpakli - hiszen sokszor tépek, csak nem írom be - majd Gripper-munka. Ballal nagyon megközelítettem mostanában a HG250-en a koccot, köszönhetően a sok nagy golyós snatchnek, illetve a sok fogáserő gyakorlatnak.

    A CoC3 közben figyel és örül, mert bizony nem nagyon tudom még kellőképpen megszorongatni...

    Ez a "Videóim" kis oldallista kissé furcsán viselkedik, mindenféle más linket dob be, nem azt amit kellene. Hmmm.
  • Nincsenek megjegyzések: