kedd, december 01, 2009

Kártyatépés

Ma egy szűk 20 percnyi kártyázás és Gripper:
  1. 45 lapnyi francia tépése: Ma nagyon megszenvedtem vele. A kezdőtépés szinte alig tépte be, ellenben motoros fogással utána elég tempósan kettényírtam.
    Egyszerűen nem koncentráltam az elején eléggé, a délutáni kis alvás (20-25 perc) után kezdtem neki...

  2. 6 félpakli konfettivé tépése: Ezek egyszerűen sosem kopnak el, bár most már csak annyi van(-6), amennyi a képen.



  3. CoC3: jobbal egy ujjnyi azért még hiányzik, ballal nem is próbáltam... (még összenyomnám)

  4. HG: 300 jobbal többször :), 250 ballal még most sem :(
    A HG-k egyébként napi használatban vannak, azaz naponta többször előkapom 1-1 nyomásra, vagy majdnem nyomásra, csak nem szoktam beírni.
Ma sokat olvasgattam a Tesztoszteron emagazinban a gumiköteles edzésről. Ki fogom próbálni MP közben, Bettinek van is két erős gumikötele, még választani is lehet.
Egy próbát megér, Gabi annak idején mutatta ezt, de akkor valahogy nem fogott meg a dolog.

Nincsenek megjegyzések: