péntek, december 18, 2009

Piramisok


Ma reggeli tornaként Bazsit elhúztam szánkón az oviba. Csak úgy síkítozott, amikor két jókora szakaszon futtottam vele. Mindenki minket nézett... hülyének, mert voltak még páran szánkón, de lassú, unalmas tempóban haladtak.

Aztán edzés:
  1. Bemelegítés

    I. rész - Bevezetés: Pörgessük fel a Sanyit! (már eleve "lefőve" érkeztem...)

  2. Swingek: 2x(@16, @24, @32, @40), 30mp meló, 30mp pihenő, összesen 8 perc

    II. rész: Az erő gyakorlása

  3. MP(+ a másikban golyó tartóban) + Húzódzkodások:
      (3-3)@40(+@32 a másik kézben) + 10 tenyerek kifelé
      (2-2)@40(+@24 a másik kézben) + 10 kötélen széles fogás
      (2-2)@40(+@16 a másik kézben) + 10 tenyerek test felé

  4. TGU + Húzódzkodások:
      (3-3)@24 + 10 kötélen szűk fogás
      (2-2)x@32 + 10 tenyerek szemben egymással
      (1-1)x@40 + 10 nagy keresztmetszetű zártszelvényen

    III. rész: Erőállóképesség

  5. 3 kör, 1 perc pihenőkkel
    1. Farmer kézisúlyzókkal (15m)x(72,5kg-72,5kg)
    2. Fűrészelős nyomás (1 kör a teremben: kb. 16-20 karonként)x(@24-@24)
    3. Padra guggolás 20x@32
    4. Padra fellépés (10-10)@24
    5. Egykezes fekvőtámasz tartás 30mp-30mp karonként

  6. 10 perc SMR
Nyomásvariációként ma azt próbáltam ki, amit ősszel Gabi mutatott: mindkét kézben golyóval dupla clean, majd az egyik úgy marad és a másik kézben lévővel MP.
Szépen fellépkedtem, majd az első munkasorozat egyben csúcssorozat is lett: a fene se gondolta volna, hogy ez ilyen nehéz :) .
A következő két sorozatban a másik kézben lévő golyót, illetve az ismétlést kissé csökkentettem. :(
Legközelebb fordítva fogom végezni, azaz a nagyobbik golyó marad tartóban és a kisebbikkel nyomok. Lehet most is úgy kellett volna...

A nyomások és a TGU közben 6 sorozatban 10 húzódzkodást végeztem, de mindegyiket más-más kartartásban. Jó mozgalmas így és változatos is.

A változatosságnál maradva a MetCon részben volt nyomkodás, nagysúlyos farmer és alsótest gyakorlatok. Fogáserőre már nem volt idő, de azt hiszem szükség sem...

Hétvégén pihenő illetve - remélem - végre uszoda!

Nincsenek megjegyzések: