szerda, november 10, 2010

Cipelős-Lengetős

Ha szerda, akkor összetett gyakorlatsorok, ma végig @32-vel.
A múlt héten láttam, hogy "viszik a hullákat", már akkor elhatároztam, hogy én is rendet rakok a teremben. Előtte volt még feszítgetős rész is.

Külön fogáserőzni még most sem mertem, jobb a békesség a nemrég behegedt sebbel :)
  1. Bemelegítés

  2. Feszítgetős szösszenet: 3 kör, 2 perc pihikkel a körök közt
      BUP - (5-5)x@32
      Húzódzkodás - 10
      Padlónyomás - (15-15)x@32
      Guggolás (két kézzel tartva a golyót) - 20x@32

  3. Cipelős-Lengetős: 4 kör, 1 perc pihikkel a körök közt
      Farmer két golyóval - (@32-@32)x(3 kör a teremben, olyan 50mp)
      Swing - 10x(@32-@32) illetve (10-10)@32, körönként váltogatva
      Cipelős rész - (körönként más-más: Farmer két golyóval - Duplarack pozíció - Egy oldalon farmer + másik oldalon fej felett)x(2 kör a teremben, olyan 30mp)
      Snatch - (10-10)@32

  4. SMR
A feszítgetős rész megadta az alaphangulatot, a cipelős-lengetős meg elvette :) Egyszóval kellemesen elfáradtam, úgy, hogy a nagy golyókra rá se néztem. Egyébként a duplarack pozícióban a két @32-vel elég nehéz sétálgatni... vagy én vagyok kevés hozzá :)

Holnap pihinap.

Nincsenek megjegyzések: