péntek, november 19, 2010

Duplák és szimplák

Este sikerült átsurrannom az edzőterembe egy gyors és intenzív edzésre:
  1. Bemelegítés

  2. Duplagolyós erőkörök (@32-@32): 5 kör, körön belül nincs megállás, 2,5 perc pihikkel
      Clean&Press - 5
      See-Saw Press - 5-5
      Swing - 5
      Renegát evezés - 5-5
      Húzódzkodás kötélen - 5

    Volt egy bevezető kör is (@24-@24)-el

  3. MetCon (és fogáserő): 4 folyamatos kör 8 percben pihi nélkül
      Swing (30mp)x@32
      Guggolás (30mp)x@32, golyót két kézzel a test előtt tartva
      Farmer (30mp)x(@32-@32)
      Hídtartás (30mp)

  4. SMR
A szerdai Linda még csiklandozza hátam és főleg a mellem, így eredetileg ma két @24-gyel ment volna a pénteki duplagolyós meló. De a bemelegítő próbakörnél már tudtam, hogy ma este az "erő velem van": mintaszerűen pörgettem végig a duplagolyós erőköröket. Hiába, az elmúlt két napos "intenzív" egész napos ücsörgéstől tele voltam energiával.

Edzés végén egy változatos és főleg folyamatos 8 perces MetCon és már döntöttem is magamba az akciósan - majd féláron(!) - vett turmixot, megfejelve egy szintén majd féláron vett creatinnal + egy kevés dextrózzal. A termékeket a Sportika-ról vettem.

Hétvégén melóhegyek, de remélem, hogy legalább egy szaunát - tenyérdörzsikével - be tudok szorítani.

Nincsenek megjegyzések: