kedd, november 02, 2010

Próbák

Ma átmentem a terembe ezt-azt kipróbálni. Azaz nem rendes edzés, Vittem a fényképezőt, megörökítendő néhány dolgot. Annyira nem lettek jók, de 20 év múlva visszanézni már jó lesz...
  1. Bemelegítés

    I. rész: Próbák

  2. Sig Klein - Clean&Press: 15x(@32-@32), 65mp alatt, letétel nélkül
  3. Snatch nagy golyóval: (10-8)x@48, közben egy rövidke telefon, "mer ugyi gyúrúnk vazzeg" :)

    II. rész: Erőállóképesség

  4. Snatch-körök: 3x[(10-10)@40 + 1 perc pihenő] + (25-25)@32
  5. Padlónyomás + Egykezes evezés: 3x[(10-10)@40 + (10-10)@48], folyamatos végrehajtás

    III. rész: Fogáserő

  6. Farmer: (@48-@40) leesésig (szűk két percig bírtam)

  7. SMR
A Sig Klein nagyon hanyagnak néz ki. Mivel nagyon hideg volt a teremben, ezért rajtam maradt a hosszú ujjú felső, ami brutál mód torzítja a végrehajtás látványát. Többször olyan, mintha a karjaimat ki sem nyújtanám, illetve, mintha télikabátban edzenék. Ilyen a testépítős korszakomban nem fordulhatott volna elő, ott a látvány volt az Isten! Most is az, csak fázós lettem :)
Mindegy, próbának jó volt, következőleg "puci testtel" nyomom végig, ha belémfagy a sz@r, akkor is. A felsőt aztán a snatchnál már levettem, miután szembesültem a videóval. Megismételni valahogy nem volt kedvem, a fene se érti...

A @48-at máskor rack pozícióba leengedéssel végzem és nem veszem fel közben a telefont :)

Az erőállóképesség rész ütős volt. Összesen 110 nagy golyós snatch volt, aztán golyóval gyúrás :)

Snatch @48-nel (még sosem snatcheltem ekkora golyóval):


A MetCon első snatch-kupaca @40-nel:


Holnap kettlebell óra Bettivel Papp Albertnél.

4 megjegyzés:

Balázs Csata írta...

Borzasztó erős mindkét snatch! Lájkolom :)

Sanyi, a próbálgatós gyerek írta...

A @48 inkább csak próba, annyira nem hoz lázba a dolog. A @40-es meg már sokszor volt, csak most felvettem.

Juci SFG írta...

Azé' az a beast snatch nagyon szép :)
Ha csak jáccásiból csinálod, akkor is! Vagy akkor pláne.
Nemsemmi.

Sanyi, az keserűszájú gyerek írta...

Csak jáccásibúl a fejemre ne essen!
Amúgy nincsenek nagyszabású terveim ezzel a nagy golyóval, de ha már megvettem... Bár lehet, jobb lett volna az árából étcsokit venni :)