hétfő, november 08, 2010

Erőcske Snatch + Masszázs


A hétvégén elkövetett Aqua-Palace, majd az uszoda szaunával következében ma reggelre olyan voltam, mint a "mosott sz@r":
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erőcske

  3. "A 6. már aerobik": 4 kör
      Clean&Press (5-5)@40
      Húzódzkodás 5x(+@16)
      Rolling Thunder (2-2)x(60kg + szerelék)
      Guggolás széles terpeszben, golyót elől két kézzel fogva 10x@40

    III. rész: Erőállóképesség

  4. Snatch: Minden percben (10-10)@32, a perc többi része pihenő, összesen 100x@32 snatch 5 perc alatt

  5. SMR
Kissé könnyített erőkörök voltak, így is igazából csak a 3. és 4. erőkörben éreztem magamban a kraftot, a többit inkább ledaráltam. A snatchnél már pörögtem, bár a végére jobban elfáradtam a szokottnál.

Hazaérve az edzésről:

  • Masszázs: Teljes testmasszázs - bő 60perc

    A masszőr Betti volt, aki időközben beiratkozott egy frissítő masszőri tanfolyamra és most jutottak el arra a szintre, hogy egy teljes testmasszázst végig tud vinni. Két hétig gyakorolnia kell, azaz bizony most én leszek az egyik próbababa.
    Mivel engem már sokan, sokféleképp masszíroztak, így bátran kijelenthetem, hogy nagyon jól csinálta, igaz még papíron vannak a lépések, de 4-5 alkalom és már fejből nyomja.
    Már ki is nézett egy frankó aluvázas, hordozható masszázságyat, úgyhogy eljön számomra a Kánaán...
  • 3 megjegyzés:

    Ricsi írta...

    Úúúúú, Adrinak is el kéne menni egy masszőrtanfolyamra. :D

    Nagy Laci írta...

    :-)

    Sanyi, az irigyelt gyerek írta...

    Ugyi na, milyen jó dógom van!