szombat, november 20, 2010

Kártya és Uszoda

Sajnos délutánig meló, aztán energialevezetésnek kártyatépés:

  • SENIOR típusú használt francia kártya tépése: Használtan nagyon nehéz
  • 1 pakli "vakító fehér" magyar kártya tépése: Brutális - Brutális - Brutális
  • 1 pakli "piszkosfehér" magyar kártya felaprítása: Könnyű pakli
  • Konfetti az összesből

    A Senior minőségi Piatnik-os pakli, használtan a nagyon nehéz paklik közé kell hogy soroljam, igenyösen fel kellett szívnom rá magam:



    A "vakító fehér" és a "piszkosfehér" paklik Vateráról származnak, paklinként 50ft-ért. Bontatlan csomagolás, magyar gyártmányúak, de a "vakító fehér" nagyon minőségi papírból van. Először azt hittem műanyag, de egy lapot meggyújtva, az papírként égett.

    Tépni valami iszonyat nehéz. Olyan, mintha egy laminált kartont akarnánk eltépni.

    Kisebb a normál méretnél (55mm x 93mm), vékonyabbak is valamivel a lapok, de nagyon-nagyon erősek. Egy ilyen pakli eltépése nehézségben vetekszik a közepes nehézségű (TacTical-os ProPoker) pakliéval. És ez nem vicc! A negyedelésről ennél szó sem lehet, rettentő kevés vagyok hozzá:



    A "piszkosfehér" ellenben egy könnyen téphető típus, rögtön 5 felé téptem. (Pontosabban 6-felé, csak az már nem lett lefotózva. A hosszú keskeny darabot kaptam még ketté) Ez a kínai és a Piatnikos magyar közé sorolható, azaz a könnyebb tépésűek közé tartozik:



    Mivel mostanság sokféle paklit kipróbáltam, így tervbe vettem egy kis kártyatípus összefoglaló írását, remélem lesz rá időm.

    Az uszodába késő délután értem ki. Ekkor már nagyon sokan szoktak lenni, így kissé bizonytalanul gondoltam az úszásra, de hatalmas szerencsémre ma egy egész napos úszóversenyt tartottak, ami pont akkor ért véget. Így csak pár ember lézengett, mert eredetileg 18 óráig tartott volna a rendezvény. A szokott program:
  • 1 kör Szauna
  • 35' Úszás: Békatalpas hát és gyors, valamint taposva haladás
  • 15' melegvizes punnyadás
  • 2 kör Szauna, tenyérdörzsikével

    Holnap meló és totál pihinap, azaz a Grippereket sem piszkálom.
  • Nincsenek megjegyzések: