kedd, november 09, 2010

Kártya-próbák

Délelőtt adódott egy kevéske szabadidőm, a seb is végre-valahára behegedt a jobb hüvelyujjamon, így bepróbáltam egy kevéske kártyatépést. Kissé még nyomja a sebet a tépés (különösen a motoros-fogás, más néven a félfojtó) de már tűrhető:

  • 4 kettétépett Piatnik magyar negyedelése: hétvégén találtam otthon a kettétépett magyarokat, de a seb miatt "jegeltem"
  • 1 pakli használt Noble House francia kártya tépése: könnyű tépni, az egyik felét negyedeltem is (!)
  • Konfetti az összesből

    A GTG jellegű Gripper-munka edzés nélküli napokon persze folyamatos, azt már vasárnap óta tudom végezni, nem piszkálta a sebet.


    Még van használt franciám (spórolok vele) de rendes Piatnik-os magyart már venni kellene. Csak ne lenne az a fránya postaköltség...

    Egyébként, a kártyatépéshez eddigi tapasztalataim szerint (egy totál tömött 120 l-es zsáknyi összetépett mindenféle kártya) a legjobb ha valaki vasmarokkal születik, de ha ez nincs, akkor:

  • Megfelelő - kézmérethez - passzoló technika
  • Rendszeres GTG-jellegű Gripper-munka
  • Nagy súlyú snatch, esetleg swing

    A múlt héten kétszer is voltunk vásárolni, mindkétszer egy-egy pakli dobozos magyart... diszkréten, pár mp-alatt. Az egyik alkalommal fel is szakadt a seb, mert nem bírtam megállni, hogy ne rongáljak...
  • Nincsenek megjegyzések: