péntek, november 05, 2010

Hopp nyuszi, hopp!

Ma már nagyon sokat kellett melózni, így csak késő este jutottam ki a terembe.
Mivel az egész hét lazább volt a szokottnál, így ma sem a pénteki duplagolyós edzés volt soron, hanem egy könnyített, "gyúrósabb" változat, a végén egy Köpjük ki a tüdőnket! gyakorlatsorral.
  1. Bemelegítés

    I. rész: Gyúrjunk golyóval!

  2. Edzés izomtömegre: 3 kör
      Clean&Press 5x(@32-@32) + See-Saw Press - (5-5)x(@32-@32)
      Farmer - (1 perc)x(@40-@48)
      Padlónyomás - (10-10)x@40
      Egykezes evezés golyóval (10-10)x@48

    Folyamatos végrehajtás, az egymást követő gyakorlatok közt maximum 10-20mp pihenő

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Hungarian Cross Challenge előselejtező feladatsora: ma láttam a Ricsi gyereknél, hogy mi is ez - hát nem 100kg felettieknek találták ki :)
      5 C&J/50kg - 5 Burpee
      4 C&J/50kg - 6 Burpee
      3 C&J/50kg - 7 Burpee
      2 C&J/50kg - 8 Burpee
      1 C&J/50kg - 9 Burpee

  4. SMR
Az edzést fogáserővel szerettem volna kezdeni, de már a bemelegítésnél felrepedt az a tetves seb a hüvelyujj tövénél.
A seb lehető legrosszabb helyen van, hiszen ott a bőr gyűrt és feszített állapotban is van, azaz nagyon nehezen gyógyul. Szinte nem múlt el nap, hogy valami óvatlan mozdulat miatt ami éjszaka behegedt, az nappal felszakadt. Tiszta Kőműves Kelemen...
Szerencsére azért repedés egyre keskenyebb és rövidebb, de még mindig ott van. Ezért a mai edzésről száműztem a ballisztikát.

Az edzés gerince meló nagy golyókkal, de csak olyan "gyúrós változatban", azaz inkább a folyamatosságon és a 10-es számon volt a hangsúly, semmint a nagy erőlködésen. Azért pusztított persze rendesen...

Az edzés végi MetCon totál taccsra tett. Nem a nyomások, azokat felhajigáltam, hanem az a Burpee nevű gyakorlat. Látszik a teljes gyakorlatlanságom ezen a téren, mert nagyon elfárasztott. Mondjuk sejtettem ezt előre, mert a G.I.Jane-t is nagyon szoktam szeretni emiatt...

Lett volna videó is - azon mértem volna az időt, mint magányos harcos... - de a heti videózás szegény elemeket lemerítette, ezért 1:20-nál kikapcsolt a fényképező. Persze ezt csak a végén vettem észre, így a pontos időt nem is tudom, de nem sokkal lehetett 3 perc alatt, mert van benne egy 8-10mp-s földön fekvés is, amit az utolsó előtti burpee sorozatban voltam kénytelen elkövetni: nem akaródzott felállni... :)

Igazából az idő mindegy is, mert számomra csak egy edzés utáni MetCon volt a "hányatós" fajtából. Lehet edzés előtt kellett volna? Á, az is mindegy lett volna, mert sok benne az ugrabugra, ami egy magamfajta elhízott óvodásnak kissé sok. Ugráljanak a nyulak, úgy is megeszem őket... :)

A felvett részlet (23"-nél még a szemüvegem is leesett ebbe a nagy ugrálásba):

4 megjegyzés:

Ricsi írta...

Királyság! Nagyon jól tolod! Az 50kg semmiség Neked, de a burpee sem lassú. :)

Sanyi, a megfáradt gyerek írta...

Ja, nem lassú, csak iszonyat fárasztó... :)

Névtelen írta...

Mondjuk a kismalac horzsol:)!
Olyan optikai csalódás ekkora embert így látni hogy ugrál tényleg jó a sebességed...komoly meló.

Sanyi, a zsáknyi humorzsák írta...

ha, tényleg elég muris, főleg így utólag elnézve. Olyan, mintha télikabátban lennék... :)
Persze, akkor nem volt kedvem mosolyogni...