csütörtök, március 19, 2015

Csütörtöki aerobik

A keddi nyomás-húzástól (főleg a húzástól) erős izomlázam lett a hátam egészében, ráadásul a jobb oldali körteképű izomban egy kellemetlen húzódást is sikerült beszereznem. Ezt még az edzésen nem is éreztem, csak már délután, amikor megpihentek a környékbeli izmok. Alig bírtam felállni a székről :-). Betti átgyúrta már párszor (+ teniszlabdás önmasszázs) és toltuk rá a Warmup! krémet, így jelentősen javult. Ilyen előzmények után ma asszem megérdemeltem egy könnyű napot:
  • @24-es összetett gyakorlatsor: 5 kör, a körök átlagban 4:30 alatt lettek meg, minden 8 percben kezdtem neki a következőnek. Körön belül nincs golyóletétel:
    • 10-10 snatch
    • 5-5 clean and press
    • 10-10 snatch
    • 5-5 pincérnyomás
    • 10-10 snatch
    • 5-5 military press
  • Szegtörés: 7x220, 7x200, 7x200
  • Szauna: 1 kör
Ennyi. Összesen 300 szakítás és 150 nyomás a kis fekete @24-es golyómmal. Jó kis tüdőmozgató edzés. Sőt, egészen meglihegősödtem benne.
Az aerobik után szegtörés és egy 15 perces szaunakör. A szegtörések egyre jobban mennek, valamikor készítek róla egy videót is. A 7x200-es szeget fogom nyúzni, hiszen az sokkal komolyabb meló, mint a hosszabb, de ugyanolyan átmérőjű 7x220-as.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: