hétfő, március 09, 2015

Hétfői húzások

Ma alapvetően termi edzést tartottam:
  • Döntött törzsű evezés rúddal + Felhúzás: 5-5 ismétlések megszakítás nélkül, 60 kg-tól 140 kg-ig lépkedtem fel 10 kg-os lépésekben, majd innen vissza, összesen 18 sorozat, külön pihi nincs
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal + Invertált evezés: 5-5 ismétlések, a nyomásoknál a 20 kg-os pártól a 40 kg-os párig lépkedtem fel 2 kg-os lépésekben, összesen 11 sorozat, külön pihi nincs
  • RT-s farmer @44-@44: 6 hossz a tornateremben
Az evezés+felhúzásban az 5-5 ismétléseket letétel nélkül vittem végig. A körök között is csak annyi pihi volt, amíg a tárcsákkal és a szorítókkal bíbelődtem, vagy törölköztem. Elég ütősek lettek így a sorozatok, igenyösen meglihegősödtem. A felhúzásnál 100 kg körüli súly nem számít soknak, de a közvetlen elé berakott evezés jócskán előfárasztotta a hátat.
A második gyakorlatpár ferdepados nyomás volt kézisúlyzókkal és invertált evezés. Itt sem volt külön pihi, csak amíg átballagtam az egyik munkahelyről a másikra. Sajnos a múlt héten sikerült meghúznom a bal hátsó vállnál valami olyan szalagot, ami a normál húzódzkodást nagyon kényelmetlenné teszi. Érdekes, csak azt. Így a kedvenc gyakorlatomat egy ideig hanyagolom, helyette hoztam be most ezt az invertált evezést. Valamelyik szegtörés lehetett a ludas benne, mert tuti, hogy nem a húzódzkodás során húztam meg.
Az invertált evezés mellett a ferdepados nyomás egy másik nagyon-nagyon régen végzett gyakorlat, így holnap biztos lesz egy kis izomlázam ( vagy nagy) a mellizmok környékén, pedig direkt csak 20 kg-tól lépkedtem felfelé és csak egy 40 kg-os sorozatot végeztem.
Egy kis fogáserővel zártam, szaunára már nem volt időm.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: