szerda, március 25, 2015

Szerdai vegyeske

Kora reggeli edzés. Eddig jól bejön ez a „Fél hétkor már a teremben vagyok!” móka:
  • Duplagolyós gyakorlás @32-@32: 5 kör az alábbiakból, minden hat ismétlésnek percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, összesen 20 perces meló
    • 6 dupla clean
    • 6 dupla mp
    • 6 dupla clean
    • 6 fűrészelős nyomás
  • Koffercipelés 2x80kg + Snatch @32: 5x(2x14m + 20-20), pörgősre vettem
  • Szegtörés: 7x200, 7x200
  • Szauna: 2 kör
A 20 perces dupla @32-s gyakorlásnál 6 ismétlésekre emeltem a percenkénti adagokat. Szépen végigvittem, maradok is egyelőre ennél. Összesen 60 dupla cleant, 30 dupla mp-t és 30 fűrészelős nyomást toltam le.
Egy kis beszélgetés következett - egy közepes napba ez is belefér :-), majd egy pörgős koffer-szakítás páros. A szokásos 90 kg-os pár helyett 80 kg-ra csökkentettem a kofferek súlyát és a szakítás adagjait is 30-30-ról 20-20-ra visszavettem. Ezzel elértem, hogy külön pihik nélkül (csak magnéziázás, törölközés) végig tudtam vinni 5 kört. Jól meglihegősödtem benne.
Szegtöréssel és kivételesen két kör szaunával (ráérek vazzeg) zártam a mai gyakorlós napot.

Holnap csütörtök és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: