vasárnap, március 29, 2015

Vasárnapi wellness

Ma egy órával hamarabb kezdődött a program. Nekem meg se kottyant, hiszen még ennél is hamarabb szoktam edzeni mostanság. De a teremben sokáig egyedül voltam, a gyógytornász is karikás szemekkel esett be 9-kor:
  • Duplagolyós gyakorlás @32-@32: 5 kör az alábbiakból, minden hat ismétlésnek percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, összesen 20 perces meló
    • 6 dupla clean
    • 6 dupla mp
    • 6 dupla clean
    • 6 fűrészelős nyomás
  • Koffercipelés 2x80kg: 10x14m, szűk 8 perc alatt letudtam
  • Szegtörés: 7x200, 7x220
  • Gyógytorna: 60 perc
  • Szauna: 1 kör
A gyakorlós jellegű munka után egy szinte folyamatos kofferezés, majd összenyomorgattam két szeget. A gyógytorna kemény volt, egy kör szaunával pihentem ki. Többre nem volt időm, várt a meló.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: