vasárnap, március 22, 2015

„Önmagad vagy a mérce!”

A szokásos vasárnapi wellness:
  • Duplagolyós gyakorlás @32-@32: 5 kör az alábbiakból, minden öt ismétlésnek percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi; 20 perces kényelmes meló
    • 5 dupla clean
    • 5 dupla mp
    • 5 dupla clean
    • 5 fűrészelős nyomás
  • Döntött törzsű evezés rúddal + Felhúzás: 5-5 ismétlések megszakítás nélkül, 60 kg-tól 140 kg-ig lépkedtem fel 10 kg-os lépésekben, majd innen vissza 100 kg-ig, összesen 14 sorozat, külön pihi nincs
  • Gyógytorna: 60 perc
  • Szauna: 1 kör
A bemelegítés szinte egybefolyt a 20 perces dupla @32-s gyakorlással. Tök könnyedén letoltam a 20 sorozatot, amely összesen 50 dupla clean-t, 25-25 fűrészelős nyomást és 25 dupla mp-t tartalmaz. Úgy érzem, megérett a dolog a 6 ismétlésekre.
A fő rész az evezés-felhúzás páros volt, de mivel már megérkezett a nyújtónéni, így a visszaúton 100 kg-nál befejeztem. A nyújtás hozta a maga diszkrét báját, aztán egy kör szaunával nyugtáztam a napot.

Más.
Tegnap kicseréltettük a bejárati ajtót. Egy biztonsági ajtót rakattunk be a régi helyett. Ez a régi ajtó volt az, ami miatt másfél éve az erkélyen kellett leengedni néhány bútort, mert pár cm híján nem fértek ki rajta. Ezért most újból cseréltünk. Ez az új valóban profi ajtó: sokkal nagyobb, vastagabb, hangszigetelőbb, szebb, acélbetétes, stb. Hogy miért is jön ez ide?
Egy srác jött beépíteni egyedül, ő is hozta fel. Egyedül. Elmondása szerint egyszer állt meg pihegni. Originál csomagolásban volt, kartonpapírban, erős műanyag szalagokkal átkötve. Ahogy az kell. Amikor felhozta, berakta az előszobába és lement a szerszámokért.

Alig bírtam megemelni, nemhogy vinni. A negyedik emeletre.
Úgyhogy igaz a mondás: „Önmagad vagy a mérce, mert valahol, valaki a maxoddal melegít!”

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: