csütörtök, március 10, 2016

Csütörtöki pincér

Délelőtti edzéske:
  • Pincérnyomás:
    • @24: 2x(10-10)
    • @32: 2x(5-5)
    • @36: 10x(3-3), minden két percben kezdtem neki
    • Húzódzkodás vastag rúdon: 10, 10, 8, 8, 8, 6, összesen 50 ismétlés
    • Szegtörés: 6x180, 3x7x200, 6x180, egymás utáni törések
    • Farmerjárás @40-@40 + Dobozra lépés + Állóvádli: 5x(2 hossz (88 m) a teremben + 10-10 + 10-10), jó kis pukkasztó időtöltés volt :-)
    • Hengerezés, nyújtás: 20 perc
    Ennyike. A pincérben ismét továbbléptem, most 10x3 ismétlésre. Azért ez már valami, mert ősszel a 3x3 is nagyon nyögvenyelősen ment. Most meg már szinte rutinná lett. Persze figyelni most is nagyon kell, mert ez egy koncentrálós gyakorlat, nagyon lassú végrehajtást igényel.
    A húzoncoknál nagy ismétlésszámra mentem, sikerült is két szép 10-est húzni, de aztán elfogyott az ihlet és maradtam a 8 ismétléseknél. A végén még 6, hogy meglegyen a kerek 50. Elrongáltam még 5 szeget, majd egy vegyes bazárral fejeztem be. A dobozt az utolsó két sorozatban a legmagasabbra állítottam. Ölég ám oda fellépkedni, pont, mint a hegymászás :-). Ennél a gyakorlatsornál nincs pihi, folyamatosan daráltam az ismétléseket.
    A szaunát elfelejtettem bekapcsolni, pedig most lett volna rá időm. Sebaj. Ám 15-én lesz szeánsz, úgyhogy el tudok menni! Hip-hip-hurrá!

    Holnap péntek.

    Nincsenek megjegyzések: