vasárnap, március 06, 2016

Vasárnapi étterem

Késő délutáni mozgolódás. Egész nap ettünk, ideje volt egy kicsit mozogni:
  • Pincérnyomás:
    • @24: 2x(10-10)
    • @32: 2x(5-5)
    • @36: 8x(3-3), minden két percben kezdtem neki
    • Húzódzkodás vastag rúdon: 5x8
    • Ferde pados nyomás keretben + Evezés FG-s rúddal: 3x(10 + 5x95kg), a nyomás kis súlyokkal, lassú végrehajtással történt
    • Farmerjárás @40-@40: 4 hossz (176 m), 2 hossz (88 m) a teremben, egyszerre 4 hosszt még sosem mentem a két @40-es golyóval
    • Dobozra lépés: 5x(10-10), megállás nélkül
    • Függeszkedés: 3x(amennyi megy)
    Ennyike. A pincérben előrébb léptem a 8x3 ismétlésre, a húzódzkodásban szintén emeltem a sorozaton belüli mennyiségen, a hét eleji 6x6 és 5x7 után ma 5x8 volt. Nagyon pusztítja a fogáserőt, ezért az utána következő evezésben csak 3x5 sorozatot végeztem, mert éreztem, hogy elfogyott az fogásom. Így a hosszútávú fogáserőt szedtem még elő edzés végén, 4 hosszt sétáltam végig a két @40-es golyóval. Szépen egyberakta a hátam és az alkarom.
    Nagyon másra már nem maradt időm. Hamarabb kellene menni ilyenkor, de annyira nehéz rávennem magam, hogy nekiinduljak. Pedig amúgy tök jól ment ma is az edzés, ha már ott vagyok, akkor elkap a hév, csak kimenni nehéz :-)

    Holnap hétfő.

    Nincsenek megjegyzések: