vasárnap, március 27, 2016

Újra uszoda

Ismét uszoda:
  • Hengerezés: bő 20 perc
  • Úszás: 40 hossz gyors + 10 hossz hát
  • Gyógyvizes punnyadás, nyújtás: 30 perc
Ennyike. Ma reggelre a bal farizom középső részén kellemetlen húzódásra ébredtem. Tegnap este még semmi jele nem volt, ma reggel meg alig bírtam kiegyenesedni. Talán alvajáró lennék és éjszaka kimásztam a negyedikről? A fene sem érti, kissé értetlenül állok a dolog előtt, persze kétségbe nem estem: Betti kicsit megmasszírozta egy frankó kenőccsel, majd kimentem úszni és nyújtani. Előtte pedig egy alaposat hengereztem. Remélem holnapra javul a dolog.
Az úszást nem akadályozta, lassan egész pofás lesz az úszótechnikám, elérem a közepes amatőr szintet. Amúgy kb. most vagyok a 12-13 éves úszópalánták szintjén, mert most is volt edzőtábor, tudtam magam hasonlítani. De már egy 14-15 éves erőlködés nélkül lehagyna. Mondjuk ők etapokat úsznak időre, én meg egy kényelmes tempót tartok.  

Holnap amúgy hétfő.

Nincsenek megjegyzések: