kedd, március 22, 2016

Pincér és Szeánsz

Délelőtti edzéske. Nem nagyon volt időm, így csak a kötelezők voltak, meg egy frankó összetett gyakorlatsor:
  • Pincérnyomás:
    • @24: 2x(10-10)
    • @32: 2x(5-5)
    • @36: 8x(4-4), összesen 32-32
    • Húzódzkodás vastag rúdon: 7x7 + 1, összesen 50 ismétlés
    • Dobozra lépés + Állóvádli 60kg + Farmerjárás @40-@40: 4x(15-15 + 15 + 2 hossz a teremben), folyamatos meló, nem volt megállás közben
    • Hengerezés: 10 perc
    Ennyike. A pincérben a múlt heti 6x4 után ma 8x4 volt az adag. Frankón feltologattam! Húzódzkodással folytattam, majd egy összetett gyakorlatsorral fejeztem be a mai gyors  mozgolódást. A dobozra lépés során egyrészt a szokásos 10-10 helyett 15-15 volt az adag, másrészt az első két sorozatban 60 cm, az utolsó két sorozatban pedig 76 cm volt a magasság. A vádlival és a farmerrel együtt jó kis lihegtetős rész volt!
    Szaunára már nem maradt időm, sietni kellett melózni.

    Holnap szerda.

    Este hamarabb be tudtam fejezni a melót, így pont kiértem még a szeánszra:


    Nincsenek megjegyzések: