hétfő, március 14, 2016

Duplagolyós meló

Ma egy gyors edzés, mert négynapos ünnep ide vagy oda, ma és holnap melóhegyek várnak rám:
  • Duplagolyós gyakorlás @32-@32: 10x(5 nyomás + 5 dupla clean, minden 3 percben kezdtem neki), a nyomásnál sorozatonként váltogattam a dupla mp és a fűrészelős nyomás között. Összesen 60 dupla clean, 25 dupla mp és 25 fűrészelős nyomás
    • Húzódzkodás vastag rúdon: 10x5, másfél percenként kezdtem neki
    • FG-s farmer: 5x(20 méter)x(40kg-40kg), 4x(1 hossz - 44 méter - a teremben)x(32kg-32kg)
    • Hengerezés: 15 perc
    A duplagolyós melóban összekapcsoltam a nyomásokat a felvételekkel, így azért sokkal ütősebb, mint külön-külön végezve. Maradtam is a kényelmes 3 percenkénti kezdésnél. A tegnapi uszoda után elég is volt. Pláne, hogy utána még húzódzkodtam a vastag rúdon, majd farmeroztam a Fat Gripz nehezítésével.
    Szaunára már nem maradt időm, de nem is baj, hiszen holnap úgyis szeánsz! No meg kedd.

    Nincsenek megjegyzések: