vasárnap, szeptember 10, 2017

@36-os meló és Szauna

Ma egy gyors edzésre kerítettem sort, mert utána szauna következett. Végig egy @36-os golyót maceráltam (meg persze néhány felvezető sorozat erejéig a @24-et és a @32-t):
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • C&P: 30x(1-1), minden 36 mp-ben kezdtem neki egy gyakorlatnak, összesen 18 perc meló
  • Egykezes evezés: 3x(10-10), pihi nélkül toltam végig
  • Padlónyomás: 3x(10-10), itt is csak annyi pihi volt, amíg oldalt cseréltem
  • Snatch: 10x(minden percben 10 ismétlés), összesen 100x@36 szűk 10 perc alatt
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A munkasorozatokkal belefértem 45 percbe. Megvan a 30x(1-1) C&P-nek is a maga diszkrét bája, pláne, hogy kötött tempóval melóztam benne.
Az evezésben és a padlónyomásban nem tartottam külön pihit a sorozatok között, csak amíg kart cseréltem.
A szakítás jól meglihegtetett, pedig csak minden percből olyan fél percet melóztam, aztán pihi volt.

Délután pedig szauna:

  • 3 hosszú kör szauna, nagy pihikkel
  • 1 kör gőz és peeling

Óránként volt felöntés, egy ottani dolgozó tartotta. Kettő ilyenen vettünk részt, harmadjára már egyénit mentünk, rögtön utána gőzzel. Majd 3 órát voltunk, mintha kicseréltek volna.
A házikó:

Ilyen belül:

A jéghideg merülő, benne merülök :-)

Fűtött kőhatású ágy. Nagyon kellemes benne pihenni, mert alulról melegít illetve pont jó alakja van, olyan mint egy megszilárdult pihenőágy:

Jövő héttől egy ideig másik helyre kell mennünk szaunázni, ugyanis sajnos most volt nyitva utoljára a fürdő. Felújítás, takarítás, a téli szezonra való felkészítés miatt bizonytalan időre bezár (és így benne a szauna is).
Nagy kedvencemmé vált ez a kis családias fürdő. Egy hatalmas szaunacentrumba kell járnunk, ami ugyan itt van 5 perc sétára, de 23€ a belépő. Mondjuk sokkal több és nagyobb gyógyvizes medence is van (annak én otthon is csak maximum 15 percig voltam rajongója, engem totál kiüt a melegvíz) meg legalább nyolcféle szauna (el sem tudom képzelni, hogy mit lehet ezen nyolcfélét variálni). na mindegy, ez van.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: