hétfő, szeptember 04, 2017

Dupla @32 és az első hó

Tegnap reggelre itt már fagyott (-2 °C volt) és a környező hegyek fehér sapkát kaptak:


Megérkezett Szoboszlóról a másik @32-es golyóm. Ennek örömére tartottam (amúgy is duplagolyós edzés következett) immár a két @32-es golyóval egy kis mozgolódást:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós CPMP létra + Köteles húzódzkodás: (3-3-3-3), minden teljes golyós létra után 10 húzonc, összesen 24 C&P, 24 MP és 40 húzódzkodás
  • Renegát evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10 + 10)
  • RT-s Panel Farmer + Szumó elemelés: 3x(54 lépcsőfok fel-le + 20), nagyon brutális volt
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Mivel a két @32-es golyóval nem tartom (a magam részére) jó ötletnek a dupla szakítást, így nem Görner volt vele, hanem dupla felvétel és nyomás, majd visszaengedve még egy nyomás. Ez alkotott egy létrafokot. Összesen 4 darab hármas létrát toltam, minden teljes létra után 10 húzódzkodással.
Egy kis renegát következett fekvőtámasszal, majd előszedtem a Rolling Thunder párosomat, rákötöttem a két @32-es golyót és így toltam a panel farmert. Minden kör után 20 szumó elemeléssel. Ez a kombó nemcsak a tüdőt és az alsó testet, hanem a fogásomat is kikészítette :-)

Jó volt ismét a két @32-es golyóval melózni! Remélem, holnap azért a kanalat megtudom fogni...

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: