hétfő, szeptember 18, 2017

@36-os meló

Ma egy közepes terhelésű napot tartottam a @36-os golyóval:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • CP&MP: 20x(1-1), minden percben kezdtem neki, összesen 20-20 CP és 20-20 MP
  • Húzódzkodás két törölközőn: 5x5, 5x5(+@12), kis pihikkel
  • Bicepsz kötéllel + Egykezes evezés golyóval + Padlónyomás: 3x(10 + 10-10 + 10-10)
  • Swingek: 10x15
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike.
A munkarész kicsit túllógott a 60 percen. Köszönhető ez annak, hogy a húzódzkodásban kipróbáltam egy új módit: kerestem két kisméretű törölközőt, azokat vetettem át a gerendán, egymástól 30-50 cm távolságban és azokon húzódzkodtam. Az első 5 sorozatban váltogattam a távolságot a két törölköző között, illetve a könyöktartáson variáltam. Kerestem a könyökömnek, vállamnak optimális helyzetet. Aztán toltam, pontosabban húztam még 5x5 ismétlést, de már egy felkötött @12-es golyóval.
Ha az idő engedi és tudok még kint húzódzkodni, akkor ezt a két törölközőset fogom a köteles húzódzkodással váltogatni.
Egy háromgyakorlatos kupac következett, hogy azért az egyéb izomcsoportok is átdolgozásra kerüljenek, majd egy nagyobb lendítéskupaccal fejeztem be.

Holnap kedd. Most már tényleg szauna a helyi szaunacentrumban. Van egy jó akció hétfőtől: egy 3 alkalmas, 18 óra utáni belépésre jogosító fürdő- és szaunabelépő „csak” 45€. Mondjuk ez a kedvenc szaunánk 10€/alkalom jegyéhez képest még mindig a szabad rablás kategória. De mivel az zárva van, itt meg amúgy 23€/alkalom a jegy, így mindenképp jó vételnek tűnik. Mire lejárjuk, remélhetőleg újra kinyit a kis kedvenc fürdőnk.

Nincsenek megjegyzések: