csütörtök, szeptember 14, 2017

@40-es meló

Kellemes őszi idő, 22 °C, így kinti edzés. Végig a @40-es golyót használtam (kivéve a húzódzkodást):
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • C&P: 30x(1-1), minden 40 mp-ben kezdtem neki egy gyakorlatnak, szűk 20 perc meló
  • Húzódzkodás kötélen(+@24): 5x3, kis pihikkel
  • Bicepsz kötéllel + Egykezes evezés golyóval: 5x(5 + 5-5), folyamatos meló!
  • Lábemelés függeszkedve fejhez: 3x10
  • Swingek: 10x10, a körök közt egy kis kört sétáltam az udvaron
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A munkarész szűk 60 perc lett.
Tetszik ez a 30 sorozatos 1-1 ismétlés, a múltkor a @36-os golyóval, ma a @40-essel toltam végig. Nem kell az egyszerre végrehajtott mennyiséggel törődni, hiszen csak egy-egy erőteljes ismétlés van, 20-22 mp múlva pedig indul a következő. Azaz erőállóképességi munka is egyben, de jól rá lehet koncentrálni minden egyes ismétlésre. Nem olyan, mint amikor 5-5 ismétlés van. Ott a vége felé már inkább a mennyiségen van a hangsúly, mint a minőségen.
Nagy súlyú húzódzkodás követte, majd egy igazi bedurrantó rész (hogy azért legyen mennyiségi munka is): bicepsz és evezés váltakozva, de pihi nélkül. Na ez kemény!
Lábemeléssel és lendítéssel zártam. A swingeknél váltogattam a kétkezes és egykezes végrehajtást.

A munkaterület. Kis kavicsokkal számoltam a sorozatokat:


Holnap péntek és remélhetőleg szauna. De csak egyedül megyek a faluban lévő hatalmas (és meglehetősen drága) szaunaközpontba. Tesztelem.

Nincsenek megjegyzések: