szerda, szeptember 20, 2017

Dupla @32

Sajnos a szauna tegnap is elmaradt, mert este szülői értekezlet volt a suliban. Persze németül, de borzalmas tájszólásban... :-)

Ma kisütött a nap. 5(!) napon át szinte folyamatosan esett az eső, 300-400 méterrel magasabban pedig a hó. Reggelente enyhe fagy. Itt ezek szerint kimarad az ősz és egyből a télbe megyünk. Szeptember közepén. F@sz@. A helyiek szerint az október szokott igazi őszies időt hozni. Persze. A szeptemberi tél után majd októberben ősz lesz. Hiszem, ha látom. Addig megyünk hógolyózni.


Edzésügyileg a két @32-es golyóval dolgoztam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós CP&MP: 25x1, összesen 25 CP, 25 MP pontosan 15 perc alatt, jó kis meló!
  • Köteles húzódzkodás: 5x10
  • Fekvőtámasz a golyók fülén + Renegát evezés: 3x(10 + 10)
  • Panel-farmer + Szumó elemelés: 3x(54 lépcsőfok fel-le + 20)
  • CoC1: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A duplagolyós CP&MP gyakorlatban ma nem létráztam, hanem minden 36 mp-ben toltam egyet. Ezzel kaptam egy 15 perces folyamatos melót, ahol a duplagolyós padlóról felvétel is erőteljesen jelen volt. Szép teljes testes gyakorlat.
A kinti hidegben gyorsan lezajgattam 5x10 húzódzkodást a kötélen, majd bent folytattam a szokásos renegát + fekvőtámasz párossal illetve a panel-farmer + elemelés brutális szuperszettjével. A munkarésszel simán belefértem 60 percbe.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: