csütörtök, szeptember 28, 2017

Dupla @32

Kellemes késő őszi idő, bágyadt napsütésben 18 fok. Ma a két @32-es golyóval melóztam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós CP&MP&MP: 16 sorozat, összesen 16 CP, 32 MP pontosan 15 perc alatt
  • Dupla felvétel: 5x5, minden ismétlés padlóról indult
  • Köteles húzódzkodás(+@12): 5x5
  • Lábemelés függeszkedve fej fölé: 5x5
  • Panel-farmer + Szumó elemelés: 3x(54 lépcsőfok fel-le + 20)
  • CoC1: 10-es létra visszafelé, folyamatos meló
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A mai főfogás egy 16 sorozatos CP&MP&MP volt a két @32-es golyóval. Percenként kezdtem neki, illetve az utolsó körben még toltam egy plusz sorozatot, hogy közel legyek az összesen 50 ismétléshez. Tök lazán megvolt, a múlt héten 25 sorozatos CP&MP volt 15 perc alatt, ma szinte ugyanennyi mennyiség, csak 16 sorozatban.
Következett egy 5x5-ös padlóról indított duplagolyós felvétel. Itt a tökéletes végrehajtásra mentem, azaz cél a gyakorlás volt.
Mivel szép idő volt, ezért a húzódzkodás után még lábemelést is végeztem. Hidegben ezt a két gyakorlatot azért már nem vállalom be, öreg és fázós vagyok.
A panel-farmer és szumó elemelés párossal zártam. Ez még mindig nagyon Sanyipróbáló :-)

Holnap péntek és szauna!

Nincsenek megjegyzések: