szombat, szeptember 16, 2017

Dupla @32

Ismét hűvös van, napközben sem megy 10 °C fölé a hőmérséklet. No meg szinte állandóan esik. Az elmúlt edzésen még kint tudtam edzeni, ma ismét benti edzés. Itt bent legalább stabil 18-19 °C van. Még most. De ha 13-14 °C alá esik, kénytelen leszek valami edzőtermet keresni.
A felvezető sorozatokon kívül végig a két @32-es golyóval melóztam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós CP&MP létra + Köteles húzódzkodás: 3x(1-2-4), minden teljes golyós létra után 10 húzonc, összesen 21 C&P, 21 MP és 30 húzódzkodás
  • DuplaClean: 3x5, mind padlóról indítva, gyakorlás jellegű meló
  • Fekvőtámasz a golyók fülén + Renegát evezés: 3x(10 + 10)
  • Panel-farmer + Szumó elemelés: 3x(54 lépcsőfok fel-le + 20)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A CPMP létrákban ismét három létrát toltam, de 1-2-4 létrafokokkal. Amint kész volt egy ilyen létra, kimentem a hidegbe húzódzkodni 10-et.
Egy kis gyakorlás jellegű dupla felvétel következett, majd a szokásos fekvőtámasz + renegát evezés páros. A fekvőtámasznál a lábamat feltettem egy asztalra, így végeztem 10 lefelé nagyon lassú, felfelé - amennyire sikerült - robbanékony ismétlést.
Befejezésül a panel-farmer + szumó elemelés brutális párosát végeztem 3 körben. Naggggyon durva párosítás, egy ilyen kör után 160-165 körüli volt a pulzusom, azaz a keringési rendszert is erősen megdolgoztatja. Meg a hátat, az alkarokat, a vállakat, a combokat, meg úgy ahogy van, a teljes testet.

Jó edzés volt, bőven belefértem a munkarésszel 60 percbe. Edzés után pedig jött a rántott hús + cékla kombó :-). Turmixot igyon, aki akar...

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: