kedd, szeptember 12, 2017

Duplagolyók

Ma mindössze 9-10 °C van és hideg eső. Hol csak csepereg, hol meg zuhog. A környező hegyek ismét havasak. A kis edzőhelyemen 18 °C van, ami még bőven megfelelő az edzésre.
Ma zömmel a két @32-es golyóval melóztam, de előkerült a @24-es pár is:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Dupla MP(@32-@32) + Köteles húzódzkodás(+@12): 6x(6 + 6), olyan 30 perc alatt
  • DuplaSnatch + DuplaClean: 3x(6 + 6)x(@24-@24), egy sorozat tehát 12 ismétlésből állt
  • Szumó elemelés(@32-@32) + Panel Farmer(@32-@32): 3x(20 + 54 lépcsőfok fel-le)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike.
Ma nem volt kedvem létrázni, helyette egy 6x6-os melót toltam főgyakorlatként, ami a katonai nyomásból és a húzódzkodásból állt össze.
Hogy azért a ballisztika se maradjon ki, a @24-es golyópárral volt egy kis szakítás-felvétel kombó: egy szakítás, egy felvétel, ismét szakítás, megint felvétel és így tovább, összesen 6 ilyen páros alkotott egy sorozatot. Ebből nyomtam három sorozatot.
A befejező gyakorlatpár a szumó elemelés a panel-farmerrel párosítva. Lemértem, a szumó olyan 50 mp, a panel-farmer 110 mp körül van. Ebből toltam három kört. Nagyon kemény szuperszett, csak úgy kapkodtam a levegőt közben. No meg az alkarjaimat is jól igénybe vette a sok tartás.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: