péntek, október 12, 2018

Duplások és rudas

Tegnapra egész pofás izomláz lett a combjaimban, különösen a külső vaskosizmokban. Valszeg a sok-sok lefelé lépéstől, amikor is jó mélyre kellett lépkedni és közben stabilan tartani az egyensúlyt. Ezért is rosszabb lefelé jönni nagyon meredek terepen, mint felfelé. Érdekes, az elülső sípizmokat alig éreztem. De érthető is, hiszen zömmel nem sima lejtős terepen jöttem lefelé, hanem lépcsőszerű (kettő-három lépcsőfok magasságú) meredeken. Állandóan mélyre kellett lépkedni. Most már ezt is tudom, hogy milyen lejtő mit terhel. A másnapi fájdalom jól mutatja :-)
Ma azért sort kerítettem egy kis edzésre:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 5x10x@32, összesen 50 lendítés
  • Duplagolyós MP kupac:
    • 2x5x(@24-@28), cserélve a két golyót
    • 2x(1-2-3-4-5)x(@32-@32), két ötös létra, összesen 10 felvétel és 30 nyomás
    • 2x5x(@24-@28), cserélve a két golyót
    • Összesen 14 felvétel és 50 dupla MP
  • Húzódzkodás vastag, forgó rúdon: 5, 2x(1-2-3-4)x@12, 5, összesen 30 húzonc
  • Swingek + Panel-Farmer (súly nélkül) + Fekvőtámasz a golyók fülén15@40 + 60 lépcső kettesével fel aztán persze le + 15), összesen 3 sorozat, minden 3 percben kezdtem neki egy sorozatnak
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 2x10, lassú, lendületmentes végrehajtás
  • Tépésgyakorlás: 14-15 közepes tépés
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A felvezetés egy kevés lendítés volt, egyrészt nem tudtam mennyire lehet terhelni a combokat, másrészt a létrák előtt (ahol úgyis lesz egy rahedli dupla felvétel) ennyit elégnek is éreztem.
A főmenü két létra volt duplagolyós katonai nyomással és rudas húzódzkodással. Mennyiségi jellegű edzés közepes terheléssel. Nem siettem vele, nem időre végeztem őket.
A levezetés egy kis összetett gyakorlatkupac, ismét beleraktam egy kevés lendítést és volt benne sima lépcsőzés is. Ennyi pont jól is esett a lábaimnak, még mindig érzem bennük a tegnapelőtti túrát :-). Persze közészúrtam egy kis fekvőtámaszt is, ellensúlyozandó a sok függőleges nyomást.
A végén a szokásos fogáserősség (most tépések de azért a rudas húzódzkodás is bőven ide számít) és hasizom.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: