hétfő, október 22, 2018

Súlylétrák és Farmer

Szép tiszta, de hideg idő. Reggel -3 fok, délután is csak 10-11 fok. Az edzőhelyen is csak 15 fok. Még a novembert kell kihúznom itt, aztán - a tavaly télhez hasonlóan - veszek egy öt hónapos bérletet a fürdőbe: konditerem (viszem a golyókat), fürdőzés, szauna egyben. Már várom!
Késő délutáni edzés:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 3x15x@32, 3x15x@40, összesen 90 lendítés
  • Duplagolyós MP: 2x5x(@24-@28), körönként cserélve a két golyót
  • Duplagolyós MP súlylétra: 2x(@24-@28) + 2x(@28-@32) + 2x(@32-@36) súlylétra - összesen 6 létra, létránként cserélve a golyókat, létrán belül nincs pihi
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással súlylétrában: 3 + 3x@12 + 3@20, összesen 4 létra 36 húzonccal
  • Panel-Farmer (60 lépcső): fel-(@40-@36), le-üresen, fel-(@32-@32), le-üresen, fel-(@28-@24), le-(@36-@40), fel-üresen kettesével, le-(@32-@32), fel-üresen kettesével, le-(@24-@28), összesen 5x(60 lépcső fel-le), 9:50 alatt
  • Gripper: (5-5)xCoC2.5, (20mp - 20mp zárva tartás)xCoC2, három kör
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 2x10, lassú. lendületmentes végrehajtás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Ma a duplagolyós nyomásokat felemás golyópárral végeztem és súlylétrákba szerveztem. Minden súlypárral csak 2 nyomás volt, azaz egy létrában összesen 6. A létrákat minden 2 percben kezdtem el,  létrán belül próbáltam nem pihenni. Szépen végigtoltam a 6 létrát, persze létránként cserélgettem a golyókat a két kar között. Tök jó kis változatos menet volt, egyáltalán nem viselt meg a dolog, hiszen minden golyópárral mindössze 2 nyomást kellett végeznem. A két felvezető nyomássorozattal együtt ma is megvolt a 46 nyomás, 20 felvétellel.
Mint az edzéseimből is látszik, próbálom variálni a duplagolyós melót, így sosem unalmas a dolog. Mindig van benne egy kis változatosság és a terhelés sem egyforma.
A húzódzkodást is ilyen súlylétrával oldottam meg. Saját testsúly, @12 végül @20 volt a felkötött golyó, minden létrafokban 3 ismétléssel. Jó kis fogós meló, hiszen egy létrában összesen 9 húzonc van. 4 létrát toltam, elég is volt az összesen 36 húzonc.
Felhordós panel-farmerrel fejeztem be a mai munkarészt (a nyomásokhoz előhozott golyókat használtam hozzá). Hoztam a 10 percen belüli szintidőmet. No meg jól meg is lihegtetett :-)
A legvégén a szokásos fogáserősség (ma gripper) és hasizom.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: