kedd, október 09, 2018

Vetkőző sorozatok

A tegnapi edzésnek nyoma sincs - ismételhető edzések(!) - holnap meg lehet túrázni megyek (nagyon jó időt jósolnak egész hétre, ki kell használni), így ma  ismét golyóztam egy keveset. De semmi direkt ballisztika illetve panelfarmer nem volt:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • MP + húzódzkodás: 2x(3-3)x@24 + 3, 2x(3-3)x@24 + 3, 2x(3-3)x@32 + 3x@12, összesen 18-18 nyomás és 9 húzonc, ez volt a felvezetés 
  • MP(@40+@36+@32+@28+@24) + Húzódzkodás párhuzamos fogással(@20+@12+saját): (5 lépcső x 2-2 mp) + (3 lépcső x 3 húzonc), 3 sorozat, minden 10 percben kezdtem neki a sorozatnak, összesen 30-30 katonai nyomás és 27 húzódzkodás
  • Renegát evezés szűk fekvőtámasszal a golyók fülén: 2x(10-10 renegát, minden ismétlés után 1 szűk fekvőtámasz), összesen 20-20 renegát és 20 fekvőtámasz
  • Fekvőtámasz a golyók fülén: 2x5, nagyon mélyre beengedve és nagyon lassan végrehajtva
  • Gripper: 3x(10-10)xCoC2.5
  • Térdemelés függeszkedve: 2x10, lassú, lendületmentes végrehajtás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A lendítéseket ma kihagytam (tegnap elég sok belőle) a felvezetésből. Helyette a bemelegítés nyomás volt húzódzkodással összekapcsolva.
A főmenü vetkőző sorozatok voltak. Egy sorozat felépítése:
  • katonai nyomás: itt a @40-től lépkedtem lefelé egészen a @24-ig, minden golyóval 2-2 ismétlést toltam szigorú formában
  • húzódzkodás párhuzamos fogással: itt @20, @12 és saját testsúly volt a lépcsőfok, minden terheléssel hármat húztam.
Összesen három sorozatot végeztem, minden 10 percben kezdtem neki. A nyomáson és a húzódzkodáson belüli lépcsőfokok között nem tartottam külön pihit, csak amíg felvettem, vagy felkötöttem a következő golyót.
A befejező gyakorlat renegát volt fekvőtámasszal. Mivel most 1-1 evezés után azonnal végeztem egy fekvőtámaszt, ezért a fekvők szűk tartásban végrehajtottak lettek, hiszen a renegátnál a golyók viszonylag közel vannak egymáshoz. Azzal meg nem akartam tökölni, hogy mindig variálom a golyók helyzetét. Két sorozatot végeztem. A végén toltam még 2x5 széles fogású fekvőtámaszt is, azaz a két golyót olyan messze raktam egymástól, hogy nagyon mélyre be tudjam magam engedni közéjük. A sok szűk nyomás után határozottan jól esett az ilyen végrehajtás.
Kis gripper és hasizom a legvégén.

Holnap szerda. Gyalogtúrát tervezek (egyedül), remélem sikeres lesz.

Nincsenek megjegyzések: