szombat, május 25, 2024

Snatch, Felhúzás, Zárt fogás

Eső, napsütés keverve. Esti edzéske:

  • Snatch: 5x(10-10)x@24, letétel nélküli 100 szakítás, felvezetés
  • Felhúzás (horogfogás): 12x(60kg, 90kg), 6x(120kg, 150kg, 180kg), 3x(200kg, 220kg, 230kg, 240kg), 3x5x200kg, nem siettem a sorozatok között
  • Vállvonogatás (fent megállítva): 3x12x160kg
  • Tartás rúddal hát mögött: 3x(20 mp)x140kg
  • Görgetés rúddal tenyéren: 3x(amennyi megy)x90kg
  • Tricepsz lenyomás csigán rúddal: 2x12x(5 lap), 2x12x(10 lap), 2x12x(15 lap), 6x(18 lap, 19 lap), (amennyi megy)x(20 lap, 12 lap)
  • Függeszkedés: normál 120mp
  • Szauna Bettivel: kristály szauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
A felvezetés ma szakítás volt, egy klasszikus 5x(10-10)-es leosztásban, természetesen letétel nélkül. Felhúzás követte. A héten már volt, de ott a döntött törzsű rudas evezés után mindössze 190 kg-ig léptem fel. Ma viszont nem volt más előtte, azaz ma a főgyakorlat volt a felhúzás. Sikerült is fellépni egészen 240 kg-ig (idejét sem tudom már, mikor húztam ennyit, biztosan több, mint 15 éve), amiből egy frankó 3 ismétléses sorozatot húztam. Eredetileg 230 kg volt a cél (mostanában 220kg volt a csúcssorozatok súlya, abból már húztam 3x3-at is), de olyan könnyen ment, hogy azonnal raktam még rá 10 kg-ot. Így jutottam el a 240 kg-ig. A csúcssorozat után vissza 200 kg-ra, amiből volt még 3x5 munkasorozat.
Ma próbáltam ki az új övet (a régi pár hete elszakadt), most egy kapcsos típusút vettem. Még sosem volt ilyen fajta övem. A kicsomagolás után méretre kellett (csavarhúzó, stb.) beállítani:


Az a jó benne, hogy a hasnál is ugyanolyan széles, mint hátul, jól neki lehet feszíteni a hasizomokat. No meg nagyon könnyű felvenni, nem kell erőlködni, a megfeszítéshez. Ebből a típusból a márkás SBD több mint 200 euró, de az én szintemhez elégnek éreztem a 44 eurósat is. Möglássuk, hogy bírja: övet csak a felhúzáshoz (180-190 kg felett) illetve néha a döntött törzsű evezéshez használok. Ma mindenesetre nagyon jól vizsgázott. A felhúzás után még csuklya, zárt fogáserő majd egy nagy intenzitású tricepsz lenyomás.
A szaunában találka Bettivel, jó sokat punnyadtunk a melegvízben, jól megdögönyöztettem a hátam a vízsugarakkal.

Holnap vasárnap és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: