szombat, október 10, 2009

Edzés úszással


Délelőtt francia kártya tépés (most 45 lap, mert három pakliból 40 lapokat kivéve, összesen ennyi marad) majd konfetti.

A szokott hétvégi úszás megfejeltem az uszodai edzőteremben egy kis mocorgással:
  1. Bemelegítés (röviden)

    I. rész: Erőállóképesség

  2. Clean&Press + Húzódzkodás: 50kg-os rúddal 10-10, 9-9, 8-8,..., 1-1 ismétlések 20 perc összidővel

    II. rész: Fogáserősség

  3. Egykaros emelés állványról: 5x(1-1)x70kg
  4. Tárcsaforgatás: (6-6)x20kg, Atlas tárcsa

    III. rész: Úszás, punnyadás

  5. 45' úszás: mell illetve uszonyos hát, gyors
  6. 10' melegvizes punnyadás
Már nagyon hiányzott egy kis súlyzós edzés, így kitaláltam egy 20+10 perces melót az uszodai teremben, ha már úgy is megyek úszni. Összetett, teljes testes edzést akartam, de aránylag kis súlyokkal. Így szúrtam ki a Felvétel és Nyomás kombinációt Taktikai húzódzkodással körítve.

Nem szeretek ott edzeni, mert a párás levegő miatt majdhogynem rozsdás minden. Ráadásul műanyag a padló: csúszásveszélyes. Másrészt félhomály van, általában nincs senki és NÉMA csönd uralkodik. Talán ez a legrosszabb. De azért egyszer-egyszer elmegy, hétfőn már úgyis nyit a Jaga.
Az úszást kissé rövidebbre vettem, pontosabban a mellprogramot feleztem le, az uszonyos élvezet megvolt!

Holnap pihenőnap. Mostanság jó sok volt :)

Nincsenek megjegyzések: