szerda, október 14, 2009

Nyomások + FGB


Ma nyomásnap, kevesebb ismétléssel. A tegnapi próba snatch a @32-vel érződött a nyomásokon:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Nyomások erőre + Kis húzások 2 perc pihenőkkel

  2. BUP + Köteles húzódzkodás: 5x[(3-3)x(@24+2,5kg)+ 5]
  3. Fekvenyomás + Invertált evezés (fogást variálva): 5x(3x110kg + 10)

    II. rész: Erőállóképesség: Fight Gone Bad

  4. 3 kör az alábbiakból, közöttük 1' pihi
    1 perc Egykezes swing, félidőben kézcsere
    1 perc Padra fellépés, félidőben lábcsere
    1 perc Clean, félidőben kézcsere
    1 perc Padra guggolás
    1 perc Egykezes evezés, félidőben kézcsere

    Az első körben @24, aztán @32, végül ismét @24 a használt golyó

    III. rész: Fogáserősség

  5. Köteles emelés: 3x(1-1)x(@32+@24)
  6. Tárcsás bicepsz: 2x(5-5)x(10kg+5kg), (3-3)x15kg, Atlas tárcsák

  7. 10 perc SMR
Ma átvittem a másik @24-et is, így már három golyszli vár a teremben. Ennek az aljára rögzítettem a 2,5kg-os tárcsát, így mehetett a BUP gyakorlás.

Most nem a szokott helyen végeztem az invertált evezést, így simán tudtam 10-eket is húzni.

A fekvenyomásnál a 5 ismétlés nem ment olyan könnyedén, mint általában (első körben ennyit nyomtam): vagy a BUP miatt, vagy a tegnapi snatch miatt, vagy mert egyszerűen ma szerda van. Így visszavettem 3-ra, na az már tükrözte a gyakorlás nevet.

FGB, a második körben @32-vel. Szép halál. Az egykezes swingeket többet fogom most már alkalmazni - persze azért megmarad a kétkezes is - mert a snatch célhoz ez jobban passzol.

Az új gépek jövő szombaton érkeznek, azután teszek fel néhány reklámképet a teremről.

Holnap Gripper-nap.

Nincsenek megjegyzések: