csütörtök, október 22, 2009

Gripper, Kártyatépés, Kerék


Ma a fogáserőn volt a hangsúly:
  1. Kártyatépés: 1 pakli magyar, 40 lapnyi francia
  2. Konfetti: 6 félpakli (sosem kopnak el)
  3. Gripper kör: 6 szokványos kör, 1-1,5 óránként
  4. Traktorkerék: 2x12 forgatás, a két kör közt 1,5' pihi
A magyar kártya csak hirtelen felindulásból, mert a hétvégi (Hurrá, 3 napos ünnep!) nagybevásárlás során megláttam, hogy a szoboszlói Tesco is árul 200ft-ért. Még bent az áruházban el akartam tépni, de Bettire tekintettel a parkolóig türtőztettem magam, majd elrettentésül a bevásárló kocsiban hagytam. Egy pillantra feltűnt a HVCS...
Aztán otthon kibújt a gyerek is és az Aldiban vett Nutoka felét megettem...

Este Rékát hazahoztam a nagyitól és ha már ott voltam, két udvarhossznyit forgattam a kerékkel. A belsejében víz volt, így a második 12 hosszban már vizes volt a gumi külseje és a kezem is, úgyhogy kissé (nagyon) csúszott.

Már nagyon várom a Tacticalban beharangozott COC Grippert! Egy 2,5-est és esetleg egy 3-ast tervezek, tekintve, hogy a 300-as Heavy-nak milliméterei vannak hátra.

Holnap edzés!

2 megjegyzés:

Betti, a diétázó írta...

HVCs höhöhöhö: HelyiViccesCsávó :-P

A Nutokáról még beszélgetünk, mert gyakorlatilag teljesen üres az üveg... igen, ettek a gyerekek is egy-egy falatnyit. Persze az üveg úgy néz ki, mintha tele lenne, mert HVCs lévén egy nagy lyukat vájt bele hites férjemuram, azaz a harmadik gyerek a családban :)

Sanyi, a Nutokás gyerek írta...

Á, inkább HVVCS: HelyiVénültVagányCsávó