kedd, október 13, 2009

Felmérés


Ma pihenőnap, de megejtettem a @32-vel az öt perces snatch-tesztet. (Ezzel elértem, hogy a @32 is átkerült a terembe.)

Célom ezzel a golyóval 5 perc alatt 100 snatch elvégése. Így ma felmértem, hogy honnan is indulok. 20-nál többel eddig még sosem szakítottam @32-vel, így jó kiindulási alap lesz az elért eredmény, hiszen mondhatni számomra ismeretlen terepre tévedtem ezzel a nagy golyóval:
  1. Bemelegítés

  2. 5 perces snatch-teszt @32: 70db
  3. Snatch 70x@24 Levezetésként 2:45 alatt

  4. Rövid nyújtás
Ennyi. Mondjuk a végén még volt vagy 10mp-m, de ez a 70 olyan szép számnak tűnt ... Ezen aztán bőven lehet javítani. Biztos fogok is, mert már tapasztaltam, hogy ez a "Bemelegítés után azonnal adjunk neki" stílus nekem nem nagyon jön be, idő kell, amíg felpörgök. De most lusta voltam pörgetni, így legalább sűrűn lesz sikerélményem!

Következőleg 2 hónap múlva, azaz december közepén fogom felmérni!

Holnap nyomás kiegészítők.

Nincsenek megjegyzések: