szombat, október 31, 2009

Adrenalin


Ma kora délután nem bírtam magammal + 200mg Koffein + Üres a kisterem (senki nem sz@r@kodik a kardiógépeken) + RAMMSTEIN állat hangerővel:
  1. Bemelegítés

  2. 5 perces snatch-teszt @32 - 90db: 10-enként kézcsere
    5 perc pihenő kis nyújtással
  3. 5 perc snatch @24 - 120db: 15-önként kézcsere, időnként kis pihi
    5 perc pihenő kis nyújtással
  4. 5 perc snatch @16 - 150db: 20-anként kézcsere, időnként kis pihi

  5. Emelés és tartás (4-5mp) golyótest fogással: 5x(1-1)@12
  6. Húzódzkodás csuklón: 3x3

  7. Gabi-féle korrekciós gyakorlatok
A @32-es snatch kib@szott jól ment, a fogáserő totál ott volt végig. Minden percben volt 10-10, a maradék kicsi idő pihenő. Ezt 4 percig bírtam tartani tüdővel, ekkor kellett egy bő félperces pihenőt beiktatni, ezután volt még 10 ismétlés. Azaz nincs messze a 100!

A többi snatch olyan 80%-os erőbedobással volt.
A 2. és a 3. snatchkupachoz levágott ujjú cérnakesztyűt használtam, tekintve, hogy 3x5 perc meló volt a terv. Tönkre is ment egy pár + lett egy vízhólyag a bal tenyeremen: az a kis sunyi @16 nyírta ki.

A @12-t a golyótestnél fogva (fül lefelé néz) még soha nem tudtam megemelni, pláne tartani 4-8 mp-ig. Most sikerült és nem is csak egyszer, hanem 5 sorozatban, 25-30mp-s pihenőkkel a sorozatok között. Király!

Ha már lúd, akkor legyen kövér: csuklón húzódzkodás. Ez brutális csuklóterheléses gyakorlat, valamint a húzódzkodás "totál izomból" megy benne.

A Gabi-féle korrekciós gyakorlatok iszonyatosak: a térdnyújtás emelt csípővel még hagyján, de a másik, amikor a labdát kell az egyik combbal szorítani a bordák alá (a másik láb behajlítva talpon) és közben csípőemelés, na az pár cm-re sikerült csak.
A falnál ülök és a felkaromat emelem, közben nyújtom a combközelítőmet típus meg maga a halál: 5 percig bírtam, bár Gabi azt mondta, hogy jussak el benne 8 perc körülig. Majd...

Még most, edzés után is tele vagyok energiával...

Nincsenek megjegyzések: