hétfő, november 02, 2009

Súlyzós edzés + FGB


A vasárnapi úszásra nem jött ki a lépés, így elmaradt. Már a múlt héten is, akkor meg úszóverseny volt. Nem lesz ez így jó...

Ma súlyzós edzés:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Gyúrok vazze...

  2. Fekvenyomás + Evezés egyenes rúddal: 4x(5x110kg + 8x110kg)
  3. Tárogatás keresztcsigán + RT-s egykezes evezés: 4x[12x(3 lap) + (5-5)x40kg]
  4. Kalapács bicepsz + Tricepsz lenyomás + Döntött pados bicepsz: 3x[(6-6)x30kg + 8x(összes-3 lap) + (8-8)x16kg]

    II. rész: Erőállóképesség

  5. FGB: 3x5 perc meló, a körök között 1 perc pihi
    1 perc Snatch @24, félidőben kézcsere
    1 perc Padra fellépés @24, golyó tartóban, félidőben kézcsere
    1 perc Egykezes swing @24, félidőben kézcsere
    1 perc Padra guggolás @24, golyót két kézzel tartva
    1 perc Hídtartás

    III. rész: Fogáserősség

  6. "Világ körül": (2-2 kör)x(2x15kg), (fél-fél kör)x(2x20kg), (1-3/4 kör)x(2x20kg), Atlas tárcsák

  7. Gabi-féle korrekciós gyakorlatok
A súlyzós részben nem használtam nagy súlyokat, inkább a gyorsaság volt a lényeg. Kipróbáltam az RT-s evezést, amikor is a Rolling Thunder-re kötöttem 40kg-ot és azzal eveztem. Bazsika szokta sűrűn végezni, onnan lestem el.
A hátat annyira nem, de a bal fogáserőmet szívta rendesen. A bal kéz kisujja csak nem szereti az igazságot.

Mivel a súlyzós rész hamar lepörgött, így egy @24-es FGB mellett döntöttem, amiben voltak "lábas" gyakorlatok is. A tétel most is igaz: "Elég egy @24, hogy sírva menjünk ki a teremből..." Éppen nem sírtam, de majdnem.

A fogáserősségben majdnem sikerült 1-1 kört tekerni a 2x20kg-os tárcsával, csak a visszaútra már kissé szétcsúsztak a tárcsák, így nem tudtam végigvinni az 1-1 kört teljesen. Sebaj, ez naggggyon frankó így is.

A gyors edzés miatt maradt idő edzés végén a korrekciós gyakorlatokra. Aztán jutott eszembe, hogy a hengert is vittem, így az meg elmaradt.

Holnap pihi.

Nincsenek megjegyzések: