péntek, november 06, 2009

Nyomás húzni!

Ma a hagyományos Clean&Press nap Húzódzkodással, de most nem létra:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. C&P + Húzódzkodás: 10[(3-3)@40 + 5x(+@16)]. Összesen (30-30) C&P és 50 Húzódzkodás

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Tabata10 swing: 10x(20/10)@40, "Ami a csövön kifér!"
  4. Hídtartás variációk: 3x(3x30mp + 30mp pihenő)

    III. rész: Fogáserősség

  5. Emelés és tartás golyótest fogással: 5x(@12+@12)x(10-12mp), azaz a két golyót egyszerre emeltem és tartottam!
  6. Tárcsaforgatás: (6-6)x20kg, 2x(8-8)x25kg, Atlas tárcsák

  7. Korrekciók + 10" SMR
Most monoton 10x(3-3) Clean and Press volt 5 Húzódzkodással, majd 1,5 perc pihenővel (+ 1/2 perc golyókötés fel-le, séta, stb.).
A húzódzkodásnál 4 sorozat rendes, 3 sorozat tenyér a test felé néz és 3 sorozat a tenyerek egymással szembefordítva típus volt. Ez jelentette a változatosságot.
Jól tudtam tartani a tempót, így szűk 40 perc alatt kész is lett a dolog :) Lehet kicsit sok, de ez van.

A hídtartásnál a Tesztoszteron eMagazinban olvasott egykezes fekvőtámasz tartást próbáltam ki: 30mp jobb kar, 30mp bal kar, 30mp normál hídtartás, 30mp pihenő beosztásban. Összesen 3 kör: brutális.

A @12-nél a múltkori emelés lebontott valami gátat, mert most már mindkét kézzel egyszerre emeltem és ráadásul 10-12mp-ig tartani is tudtam a golyókat. Egy kis tárcsaforgatás: Jó, ha sustorognak az ember háta mögött, hogy ez milyen hülyeség...

Hétvégén pihenő, úszással. Bár ezt az elmúlt két hétben mindig kiírtam, de sosem jött össze.

Nincsenek megjegyzések: