szombat, november 07, 2009

Úszás + Fogáskunsztok


Ma rendes időben - ebéd után - végre uszoda:
  1. 60' úszás: mell illetve uszonyos hát, gyors
  2. 15' melegvizes punnyadás
  3. Tenyérdörzsikézés :)
A héten már nem nagyon mertem snatchelni, féltem, hogy legalább 2 hétre elintézném a tenyerem. Ma végre sikerült rendesen kiáztatnom és a habkővel rendbetettem.

Az úszáson kívül egy kis fogáserő-felmérés:
  1. Gripper200: 50-50 nyomás koccig ballal, majd jobbal folyamatosan, egy szuszra
  2. Kártyatépés: Dobozos magyar kártya tépése hát mögött
A blogban visszanézve télen egyszer felmértem ezt a 200-as nyomást maximális ismétlésre, akkor 15-20 körül ment. Persze azóta biztosan gyöngült a rugó, de ennyit nem...
Jó, persze ennek nem sok értelme van a maximális fogáserőre törekedve, de akkor is jól esik, hogy a 200-as már a gumikarika szintjére esett!

Hát mögött sem téptem a videó felrakása óta, de most eszembe jutott. De akkor már nehezítsünk: dobozostól kaptam ketté a paklit. Az idő sem rossz: 20-25mp volt.

Holnap vagy Gripper-nap vagy totál pihenő. Sajnos délelőtt megint meló.

Kissé módosítottam az új edzésbeosztásomat. A súlyzós napot kiveszem: itt alapvetően testépítő gyakorlatokra gondoltam, de egy edzés után már látom, hogy ez egyszerűen nem elégít ki.

Helyette elnevezem Bónusz-napnak, ami jobban lefedi, hogy ezen a napon azt csinálom, amit szeretnék: Ha bádizni van kedvem, akkor azt, ha valamilyen hosszabb Metcon-t akarok, akkor azt. De ha csak szimplán feküdni akarok, akkor azt. Szóval ígyes és ilyenes lesz.

Fő célom a kikapcsolódás és önmagam szórakoztatása!

Nincsenek megjegyzések: