kedd, november 24, 2009

Bónusz: A rúd 4x(3x8)


Ismét melóhegyek, de egy edzést azért beszúrtam:
  1. Bemelegítés

    Bevezetés: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Swingek: 2x20x(@16, @24, @32, @40), 30mp pihenőkkel, összesen 8 perc

    I. rész: 4 gyakorlat rúddal

  3. Helyből felvétel: 3x8x80kg (+ szorítók)
  4. Fekvenyomás: 3x8x100kg
  5. Döntött törzsű evezés rúddal: 3x8x120kg
  6. Felhúzás: 3x8x160kg

    II. rész: LábRehab

  7. 4 állásos comberősítő gép: 2x[4 gyakorlat x (12-12 mindkét oldalra)x35kg]

    III. rész: Fogáserősség

  8. "Világ körül": 2x(1-1/2 kör)x(2x20kg), Atlas tárcsák
  9. Kézisúlyzó emelés és tartás: 4x(12kg-12kg)x(5-10mp), Atlas készlet

  10. 10 perc SMR
Egyre jobban tetszik ez az edzés eleji swing, mert tök jól bemelegszek (folyik rólam a víz) benne, így az izmok is elérik az üzemi hőmérsékletet.

Ismét 4 gyakorlatot választottam a rudas repertoárból, de most 3 sorozat volt mindből 8 ismétléssel. Frankón eltaláltam a terhelést, egyiknél sem szakadtam meg még az utolsó sorozat utolsó ismétléseinél sem. (Persze azért nem vigyorogtam közben...)

Egy kis LábRehab - most MetCon nem volt - végül Fogáserősség.

Új gyakorlatot találtam ki: a kézisúlyzók egyik oldalán a legszélső tárcsát az ujjak végével megfogva felemeltem és tartottam őket. Mindkét karral egyszerre, bár nyilvánvaló, hogy csak egyoldalon végezve nagyobb súlyt lehetne használni. De jó ez így is.
Az Adam-gyerek szokta ezt végezni, csak ő tárcsát emel így. Nekem olyan nincs, de kézisúlyzó van dögivel a teremben, egészen 30kg-ig. Eddig a golyóemelés volt erre a célra, de a @8-ak és a @12-k otthon vannak.

Ez a fajta gyakorlat szükséges a Gripper-munkához.

Holnap pihenőnap.

Nincsenek megjegyzések: