szerda, november 11, 2009

Teljes test


Ma ismét TGU húzódzkodással:
  1. Bemelegítés

    Teljes test gyakorlás (erő lenne...)

  2. TGU + Húzódzkodás komótos tempóban, folyamatosan:
      TGU 2-2 a magnéziás dobozzal + Húzódzkodás 5
      TGU (3-3)@16 + Húzódzkodás 5x(+@16)
      TGU (3-3)@24 + Húzódzkodás 5x(+@24)
      3 x [ TGU (3-3)@24 + Húzódzkodás 3x(+@32) ]

  3. Felhúzás (párhuzamos fogás) + Húzódzkodás:
      10x60kg + Húzódzkodás 3x(+@32)
      10x100kg + Húzódzkodás 3x(+@32)
      5x5x140kg

    II. rész: Erőállóképesség

  4. FGB: Gabi-féle végzet 3 perc alatt tuningolva 3 kör, 1 perc pihenőkkel.
    Az első körben @24, aztán @32, végül @16 a használt golyó:
      30mp Snatch jobb kar
      30mp Clean jobb kar
      30mp Swing (egykezes) jobb kar
      30mp Evezés jobb kar
      30mp Egykezes fekvőtámasz tartás jobb kar
      30mp Snatch bal kar
      30mp Clean bal kar
      30mp Swing (egykezes) bal kar
      30mp Evezés bal kar
      30mp Egykezes fekvőtámasz tartás bal kar

    III. rész: Fogáserősség

  5. Lógás Killer Rope-n: 3x30mp

  6. Korrekciós gyakorlatok + Beszélgetés :)
A TGU-hoz ismét a húzódzkodást raktam aránylag nagy súllyal. Ez a TGU amúgy elég kis mocsok gyakorlat, egyszerűen el szoktam benne fáradni. Látszik, hogy milyen sok kis stabilizáló izmot bekapcsol: amik nekem biztos nincsenek...

A felhúzás már régen volt - mostanában valahogy nem hiányzik, amióta a TGU bejött - előszedtem, de csak közepes súllyal és párhuzamos fogással: mindkét tenyér a test felé nézett. Így felfogható akár fogáserősség gyakorlatnak is, mert ekkor már ez lesz a szűk keresztmetszet. (Legalábbis nálam)

A MetCon-ban a Gabi-féle végzet 3 perc alatt gyakorlatot tuningoltam fel 5 percre (csak könnyített formában, felülről lefelé haladva), így ment 3x5 perc belőle. A fogásom oda is lett, nem is tudtam a kötélen csak 3x30mp-t lógni. Jól meg is "nyúltam" közben.

Nincsenek megjegyzések: